Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Mamasnest skrev 2008-08-12 14:30:19 följande:
    Jag funderade på klänningen till både mig och tjejerna, men snart går gränsen även för min toleranta make. Intressant att Villervallas byxor också har dragsko, det visste inte jag heller.
    Hahaha Gränsen har nog gått för länge sedan för min sambo  
    Nejdå han låter mig hållas, oftast iaf
  • J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-08-12 14:34:45 följande:
    Tack! Dom är såå fina! jag som inte ens tycker om rött annars Vet inte riktigt hur lång han är, men runt 85-86 skulle jag tippa på. Vägde honom här hemma igår och han vägde 12,3 kg. Han har 92 i byxorna, funkar toppen med den mudden!
    Åh  då vågar jag nog beställa 92 jag oxå. Kevvan är kanske 2cm kortare. Ska ha blårandiga oxå
  • J esssica

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det finns rymdbyxor i 86 på matador nu!!!!!!!!!!!!!

• J esssica
    Buttelina skrev 2008-08-12 14:34:24 följande:
    här är villervallas velourbyxor lite smalare i modellen. tycker dom är super!
    Sötare än söt!!
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-08-12 14:39:32 följande:
    KÖÖÖÖÖP
    Ja nu spriiiiinger jag dit
  • J esssica

Det är bara inte SANT!!!!! De tog slut precis när jag skulle betala Gråter

• J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-08-12 14:44:15 följande:
    VA! ÅÅÅ vad trist! Jag stod och klämde på dom på Fröken Siv och jag tyckte dom såg små ut. Jag hade inte köpt 86 till  Milo.
    Nä Butte sa att de såg små ut. Jag tar i 92 men sååå typiskt!!
  • J esssica

Nu blir det ett par 86or ändå ÄNTLIGEN!!! RIngde till rumba och hon ska få in de och reserverar ett par åt mig

• J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-08-12 14:50:52 följande:
    Jag tror inte dom kommer vara jättestora. Sätt i resår i mudden annars! det ska jag göra på Milos med gröna och rosa stars. Tycker inte det är lönt att köpa i 86, dom han har sitter precis nu.
    Jag tror jag köper ett par 92or från matador och tar 86or oxå som han kan ha just nu. Lär ju få tebax en del sen för de på t. älskar spaceprintet!!
  • J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-08-12 14:52:17 följande:
    Sa hon när hon skulle få in Molo? Konstigt att hon inte laggt upp på hemsidan!
    Hon sa att det kan ta lite tid då hon ska göra om websidan helt så hon kunde inte svara på det. Men  molokläderna kommer till henne snart iaf
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10