Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Butte: Ja den ser ju rätt så svårmatchad ut. Iofs funkar ju jeans men skulle vilja ha nåt mer att matcha med.

• J esssica

Mortillsju: Jag ser inte att Harmoni har fått in molohöstnytt alls är jag blind??

• J esssica

Butte: Ah just det velourbyxor kommer ju

• J esssica

Gokväll tjejer! Nån som shoppar nåt skojsigt! Här blidde det en brun/brun randig tröja på freshmilk (Katvig såklart)

• J esssica

Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:24:01 följande:

har inte vägt henne än (vågar knappt) men hon ser lite smalare ut om magen...
    Kevvan hart oxå vart så ett par ggr och det har hållt i sig kanske två veckor men sen har det vänt.
    Avvakta ett tag sålänge hon är pigg och mår bra. Fortsätt att ge stoppande saker. Majs, morot rivet äpple blåbär, ris är några saker som är stoppande. Se till att hon dricker ordentligt.

kan ju vara nån envis infektion som satt sig i magen.
    Fortsätter det så får du söka igen kan ju vara nån allergi i värsta fall (Vilket det säkert inte är)
  • J esssica

OT men kan man inte kombinera från barn ocgh bebisavdelningen när det är ta 3 betala för två på Lindex?

• J esssica
    Tildamamman skrev 2008-08-02 22:37:07 följande:
    I butik går det jättebra. Men jag har också märkt av att det inte går i webbutiken. Men om du handlar och betalar så kan du ju öppna påsen direkt på Lindex och få det korrigerat. J esssica skrev 2008-08-02 22:34:40 följande:
    Ah okej men då gör jag så då istället
  • J esssica

Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:39:25 följande:

OM det nu EVENTUELLT skulle vara så att det är allergi.... Skulle det komma pang bom bara då? För detta kom ju över en natt...
    Njaee isåfall låter det ju inte jättetroligt med allergi. Vi trodde att Kevvan ev kunde vara laktosintollerant när han var lös i magen så länge men han har ofta vart krånglig i magen innan dess också. Jättelös ibland och sen hård.
    Har magen skött sig normalt hela tiden innan och det bara börjar krångla på en gång så tror jag mer på att det är en infektion.
    Har man en infektion i magen är det inte säkert att det märks av så mycket alls, utan att det bara visar sig på enstaka sätt som i Theas fall att hon är lös i magen.
  • J esssica

Incommunicado: Vad mycket fin shopping!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10