• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-01 14:15:42 följande:
    vet du om dom hade den vita med kaniner på och lila kantband?
    Tror inte det...
    Synd att inte alla butiker får HELA kollektionen(eller att man åtminstone kunde se hela kollektionen någonstans)som det är nu kan man ju ha missat ngn riktig pärla
  • jacao
    LA Woman skrev 2008-07-01 13:59:11 följande:
    Tack! Det går sakta men säkert på rätt håll i alla fall, men det såg illa ut ett tag
    Usch vad tråkigt det som hänt din mamma Läste om det på din blogg för nån dag sen...
  • jacao
    LA Woman skrev 2008-07-01 16:04:19 följande:
    Mamma pratar lite och hon rör sig, så jag hoppas hon blir nåt så när återställd, hon är inte heller så gammal i samanhanget, 55 år. Vi hängde båda i ankomst april 2007 om jag inte fått det om bakfoten Jag var först ut att få barn i den gruppen då min lilla raring valde att komma redan i februari
    och jag var nr 3 att få i den gruppen
  • jacao
    maugu skrev 2008-07-01 17:51:36 följande:
    Men vad kul att det är fler aprilisar(marsisar) här...Tror att Lawoman hade sitt nick på AFF men ditt kommer jag ej ihåg..var inte så aktiv-tyckte det blev för mkt Sthlmsfika
    Näe, jag var inte heller så aktiv Och nu har jag inte varit på aff på evigheter sen jag hittade hit, men jag heter nog humlan21 där om jag inte minns fel
  • jacao
    maugu skrev 2008-07-01 18:29:58 följande:
    Här i vårt landsting så får man inte veta men då jag väntade sonen så visade han upp hela härligheten så både BM och vi skrattade-det var busenkelt..så det kan bli så att det blir en överraskning..OT; men är det någon som blivit snittad(planerat)som har lust att dela med sig?Skicka medd till mig då så blir jag superglad.Jag är jätteorolig då jag fått mina 3 vaginalt men nu pga op så blir det snitt...
    Jag har fött de två sista med snitt, inte planerat, men kanske kan vara till någon hjälp ändå?
  • jacao
    ellenagnes skrev 2008-07-02 11:08:56 följande:
    Hej på er alla!Hoppas att det är någon som kan hjälpa mig. Jag var inne på www.littlekidscorner.se och beställde den randiga klänningen i rosa o vitt från Katvig och tajts. Såg nu att dom kallade tajtsen lila och klänningen rosa. Är det inte samma färg? Någon som vet?
    Ja, det är samma färg, iaf de som jag har sett
  • jacao

Inget paket i lådan idag, trodde funkybaby skulle komma eftersom det skickades igår
    Men det kanske kan ta nån dag extra nu när det är sommar eller?
    Har äntligen fått tummen ur och beställt ej sikke lejs bullrider t-shirt som jag suktat efter så länge. Hoppas den är lika fin som jag tror

• jacao
    jompa skrev 2008-07-02 14:34:00 följande:
    Vilken tur att Lindex inte kopierar Småfolk
    Eller hur!
  • jacao
    Angelinah skrev 2008-07-02 14:30:11 följande:
    Å har du?  Va roligt!! Vad blev det för nåt? Eller du kanske lagt in i BT redan, måste kolla den ju Det här köpte jag idag
    Velourjackan har jag ringt och lagt undan idag! Hur är den i strl tycker du?
  • jacao
    Angelinah skrev 2008-07-02 14:39:07 följande:
    Lite liten faktiskt.. Köpte ett set i 86 och ett i 92, tror 86:an e på gränsen men ska prova om en stund..
    Ja, det var det jag misstänkte, då blir nog den strl jag la undan bra! Men jag måste nog ha en till lillasyster också. Kan man få för många zip-jackor? Får nog fundera på det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10