• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

belladona skrev 2008-06-05 14:13:07 följande:
    stl 98 fanns på linas fönster  vet inte om det är rätt storlek dock
    Fast inte i orange Den gula är fin också men jag har snöat in lite på orange just nu
  • jacao
    jompa skrev 2008-06-05 14:17:01 följande:
    Jag vet så fult och sen gällde rabatten inte de som var märkta med "endast på nätet"och hur många butiker har de liksom. Jäkla dåligt.
    Fast det står ju att det gäller även: "utmärkt" och "bara på nätet" ?? 40% rabatt
  • jacao

Ni som betalat till linas fönster, pluskonto är det bara som ett vanligt nordeakonto? Alltså man gör bara en överföring, ingen "betalning"? Känner mig helt virrig

• jacao
    Lourdes skrev 2008-06-05 20:35:05 följande:
    Tack!
  • jacao

mortillsju: Saga var jättefin i rosa/vit katvig!

• jacao
    lillronya skrev 2008-06-05 23:29:53 följande:
    Ja vi gör en efterlysing! Nån som har både randigt och midiapple i rosa som kan jämföra lite?
    Jag har båda fast instängda i sovrummet...
    Men i morgon kan jag knäppa en bild om ingen gjort det innan. Det randiga är nog lite mörkare rosa har jag för mig...
  • jacao
    terezita skrev 2008-06-06 09:53:44 följande:
    jeans i storlek 74 till min nästan 3 åringoch jeans i storlek 68perfekta shorts och ekonomiskt
    Vad har du för strl i ej sikke lej tröjan?
  • jacao
    gosmamman skrev 2008-06-06 20:27:42 följande:
    www.poppilopp.se/Images/Products/smafolk_jack...Är det nån som har denna modell av jacka?? Undrar hur tjock den är, som en vanlig svettis jacka eller lite mer som nån sorts fleece kanske??www.poppilopp.se/Images/Products/molo_tshirtv...Jag undrar också om denna finns i långärmat???
    Den övre, med apor är i swettismaterial, höll i den häromdan Tycker den är jättefin men lite dyr och vi har så många liknande tröjor/jackor tyvärr

Den andra tror jag inte finns i lånärmat, har iaf inte sett det någonstans.
  • jacao

Hallå i tråden!

Ser att småfolkhysterin håller i sig
    Jag älskar ju småfolk och fyndade ytterligare två t-shirts idag, en turkos med giraffer och den gröna med äpplen
    Väntar hem en med skölpaddor också, o en en orange äppelbody... Sen måste det bli köpstopp för min del, garderoberna är proppfulla och snart är det semesterdags.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10