-
Hej. Jag var där själv för snart 2 år sedan när min mamma fick en hjärnblödning. Kommer aldrig glömma känslan när pappa ringde mig på jobbet och meddelade vad som hänt. Jag trodde hjärtat skulle brista. Idag mår hon fint, utan några men, förrutom huvudvärk och trötthet. Hoppas det går lika bra för din mamma!LA Woman skrev 2008-07-01 13:55:44 följande:Hej i tråden. Har inte varit inne här på ett par veckor och jag tänker inte ens försöka läsa tillbaka Anledningen till att jag inte orkat sitta här alls på ett par veckor är att min mamma fått en hjärnblödning. Hon opererades akut i Lund och ligger nu på en neurologisk vårdavdelning. Det känns fortfarande inte som om det är min mamma som ligger där även om hon börjar bli lite klarare i huvudet och verkar känna igen oss och har börjat röra sig lite mer. Hon ligger dock bara och måste bli matad osv, såå svårt att se Känns inte ok att mata ettåringen och sen mata sin egen mamma... Hon pratar lite också men det hon säger är sluddrigt och svamligt. Hoppas att allt är bra med er andra här
-
Hej!
Jag är hemma med min sjukling idag med, förövrigt klädd i småfolk för första gången=) Dottern alltså, inte jag
Men vad kan hon ha åkt på för konstig sjukdom?? Hon hade runt 40 grader feber hela dagen igår, den gick inte ner med alvedon, och hon sov mest hela tiden.
Idag har hon ca 37,5 men är såååå trött. Sovit ett par gånger idag med, och hon är sååå blek och vägrar äta och dricka.
Usch, influensa på sommaren, kan man få det?? Stackars liten iaf. -
Jadå, hon är under ständig koll=) Det enda hon åt både igår och idag är isglass, så hon får iaf i sig lite vätska och kalorier.Duntoffla skrev 2008-07-02 15:41:34 följande:Stackaren! Influensa kan man tyvärr få när som helst. Håll koll på henne bara eftersom hon inte dricker.
Typiskt bara att hon blir sjuk när det är fint väder, hon blir väl frisk lagom tills det börjar regna igen *suck* -
Manda tackar för kramen!Zvartaliljan skrev 2008-07-02 15:56:22 följande:Men det kanske är just vädret som gör henne sjuk? Hon kanske inte tål värmen riktigt?Stackarn, krya på kram skickas från Maia! Vi har precis kommit in efter en sväng i skogen. Tog en massa underbara bilder Ska lägga in några i bt snart...
Nä, värme passar henne perfekt. Hon är sjuk från höst till vår, det är bara på sommaren hon brukar vara frisk! Hon är som sin far, lever för sommaren=) -
Köpte precis en småfolk tshirt på tradera, kan det vara någon i tråden som var säljare till den kanske???
Godmorgon! Idag ska vi iväg till jobbet och dagis, änsligen mår dottern bättre!
Fast bra att vara hemma när molonyheterna kom, så att jag inte missat nåning=) -
Tänkte väl detjompa skrev 2008-07-04 07:59:06 följande:Jajemensan
Ska till jobbet nu, men för över pengar ikväll om vinnarmailet kommit då!
Har velat ha just äpplen ett tag nu, men inte letat på rätt ställen då jag egentligen inte är småfolk fan... så tack=) -
Hej!
Åh... jag är så sugen att trycka på 2 köpknappar nu... på hippo har jag kattungetröjan och älgtröjan, och på eleraff paraplytröjan... men ska jag lägga ut så mycket pengar nu mitt i semestern??? Fast jag har juh visserligen traderaauktioner som går nästa vecka... -
hippo och eleraff har fått in iafSmillaMilla skrev 2008-07-04 16:31:08 följande:Hallå! Hinner kanppt kolla igenom bildtråden nu när jag är hos mamma o pappa i götet. Men vad då har det kommit nya molosar? Var hittar jag?
-
hehe, tänkte att du inte hade så mycket tid att du hann läsa massa inlägg, så jag skrev ett kort och konsist=)SmillaMilla skrev 2008-07-04 16:34:34 följande:Ha ha förstog det på ditt inlägg här ovan Fina grejer ju!
-
Usch, magsjuka lät inte trevligt alls. Hoppas det går över fort!SmillaMilla skrev 2008-07-04 16:37:51 följande:ha ha nä det har jag inte så du tänkte helt rätt. TACK.Svea är magsjuk och ligger och sover nere i vagnen och Anton är ute och leker på gården, så jag passar på att sitta här tills någon kallar på mig