Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjohoooo! Jag har T-avslut ikväll, och jag får bra mycket mer än jag hade trott! Gissa vem som ska shoppa molonyheter???

Fick dessutom hem dotterns grå shampoodle dress och två mössor från enzo, och en fin småfolk t-shirt från jompa *tack*

Kanonbra dag det här juh=)

Åh vilka fina barn i BT, jag har knappt sett sitt barn den sista tiden, semestrande mormor har kidnappat henne=)

• svischan
    sofia23 skrev 2008-07-08 18:51:14 följande:
    shoppade idag på halva reaprset:två katvig velour jackorkatvig velur byxorkatvig randig tröja med kort armkatvig shortskatvig knickers/trekvartsbyxorkatvig bodymolo linnemolo byxormolo tröjamolo bodyfick allt för 650 kr...
    Ojojoj... GRATTIS! Var nånstans hittade du allt detta???
  • svischan
    Buttelina skrev 2008-07-08 19:18:48 följande:
    vad ska du shoppa för nyheter?
    Jag är hemskt sugen på kattungarna och paraplyerna, i tröja då. Men nu kommer maken och försöker göra anspråk på Tpengarna, och han vill köpa typ Dolce eller Dior till henne. Hon har lite grann sånt, men jag avskyr dem, men han fortsätter köpa. Men den här matchen ska JAG vinna!!!
  • svischan
    jompa skrev 2008-07-08 19:28:14 följande:
    Hihihihih stå på dig. Jag brukar oxå få försöka mota bort en del sånt
    Jag ska nog lyckas jag med, pengarna är slut innan han hinner fram=)
    Buttelina skrev 2008-07-08 19:30:47 följande:
    haha, ändå lite roligt att han också vill shoppa
    Ja, på så vis är han rolig, han är väldigt medveten om vad hon har på sig, och vill att hon ska vara coolt klädd i sånt som inte alla andra har.
  • svischan

Hej i tråden! Jag har reashoppat för halva reapriset idag!
    Molo rosa fleece tröja
    Katvig midiappleklänning svart
    Molo klänning, prickig
    Molo jeans
    Katvig rosa/vit velour.

Allt till den nätta summan 563 kr!
    Är sååå nöjd!

Har även köpt 2 nyheter: Molos paraplytröja och den plommonfärgade med knapp.
    Nu vill jag bara ha hem allt också!

• svischan
    Tjejtriss skrev 2008-07-09 20:31:36 följande:
    Oj, grattis! Var hittade du detta?
    Skattkammaren i Borås. Sååå nöjd, det är en toppenaffär det!
  • svischan
    Tjejtriss skrev 2008-07-09 20:42:54 följande:
    Aha, ringde du? Ja, jag handlade därifrån i vintras.
    Jag har handlat där live så de vet vem jag är, har ringt och beställt ett par gånger också. Jag bad honom kolla vad han hade i 98/104, sen valde jag ut godbitarna=) Smidigt sätt att shoppa, gjorde det på lunchrasten=)
  • svischan
    ängeln83 skrev 2008-07-10 21:02:17 följande:
    Jopp Denna var det:www.tradera.com/auction/auction.aspx min auktion)har letat efter en snygg jeans kjol länge utan napp, så jag blev glad när jag fick denna för en billig peng
    Attans att jag missade den!! Det hade kunnat bli krig mellan oss där om jag inte varit så barnklädes-insnöad=) Grattis till ett riktigt fynd!
  • svischan

Hej förresten.

Vi får gäster i helgen så maken far runt med dammsugaren. Själv har jag bakat tårta, så jag får sitta här en stund med gott samvete.

Fick hem plommonrandiga molotröjan från hippo idag, kanonfin! Men har de verkligen rätt pris på den, 199 kr? Alla andra shoppar tar 299. Så jag passade på iaf de höjer snart=)

Väntar på umbrellatröjan från eleraff och min megareashopping från skattkammaren.

Så jag ska inte shoppa mer idag=)

Fiiina barn i BT, precis som vanligt alltså. Det går inte att ta kort på min dotter längre, så jag har gett upp!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10