Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-10 21:15:09 följande:
    Då tycker jag minsann att det var tur att du missade den Jag har börjat vidga mina vyer lite grann, inte bara barnkläder som gäller.
    Vad duktig du är! Jag la en HM order på typ 1400 i våras, de kläderna lever jag på än. Men till M kan jag shoppa för mer än så i veckan i princip... måste bli bättring snart!
  • svischan
    Preggi skrev 2008-07-10 22:57:14 följande:
    Starkt att motstå! Själv har jag ju svårt att göra det som det kanske märks.. Byxorna jag beställde till P på poppilopp var ju slut. De frågade om jag ville ha en annan vara till 10% rabatt. Jag hittar inget... Vad har ni för erfarenhet av lilla Max?
    Vilken byxa beställde du, och vilken storlek? La just en beställning på de plommonrandiga muddbyxorna i stk 104 nämligen, hoppas inte att det är de som är slut!!
  • svischan
    Preggi skrev 2008-07-10 23:28:37 följande:
    Jag beställde dom byxorna i 98. Hur lång är din tjej du ska ha 104 till? Jag vill så gärna ha dom byxorna!!
    Min dotter är ca 94 cm lång, men hon har 104 i alla molo leggings. Långbenad tjej=)
    Jag hoppas verkligen att de finns, fick hem tröjan igår och skulle vilja ha hela settet, då blir det ett riktigt mys-set=)
  • svischan

Kolla mitt bankutdrag nu, det skulle jag inte ha gjort... jag har visst råkat shoppa för dubbelt så mycket som jag fick in på mina T auktioner som gick ut nu i veckan... men vad mycket fint jag fått för de pengarna!

Molo fleece, katvig velour jacka, 1 molo klänning, i katvig klänning, 1 molo jeans, 1 molo umbrella tröja, 1 molo randig plommonfärgad tröja, 1 molo randig plommonfärgad byxa. Väntar hem det mesta idag, bara randig tröja som kommit *längtar*

• svischan
    Buttelina skrev 2008-07-11 09:46:48 följande:
    ojdå du har shoppat en hel del
    *harkel* jaaaa, det blev så=)

Dottern älskar att öppna sina paket som kommer med posten, jag kan juh inte göra henne besviken!?!
  • svischan
    Preggi skrev 2008-07-13 13:32:33 följande:
    Hallå!ÄR det nån här? Jag sitter med beslutsångest, nån som vill hjälpa mig.Mina molobyxor jag beställde på poppilopp var slut och jag ska välja nåt annat istället. Är inne på nån av de nedsatta småfolks långärmade t shirts. Vilken tycker ni skulle vara fin till min 3 åriga P? Vilken härlig beställning!! Sånt kan ju få en glad länge...
    Jag sitter här med samma "bekymmer", men hittar faktiskt ingenting alls, då jag inte är småfolkfantast. Kan juh få tillbaka mina 169 kr, men eftersom jag också fick 10% så är det juh värt en kik.
  • svischan
    Preggi skrev 2008-07-13 14:33:39 följande:
    Javisst är det värt en kik. Jag tog den rosa med hästar och hjärtan på. Vet att P kommer att gilla den.. Jag ska beställa leggings från EST istället tror jag. Nån som har dom, hur är de i strl? Vill inte beställa för stort, P kunde ju ha M:s 92 båda tröja och byxa även om de var på gränsen till små. Är junior 92 större än baby 92? Nån som vet?
    Jag beställde leggings från est igår, kunde inte hålla mig längre=) Jag tog 104, tror det blir bra, ifall de är lika stora som leggingsen vill säga. Så jag får fortsätta kika på poppilopp om det finns något... men inte idag, trist!
  • svischan
    Tjejtriss skrev 2008-07-13 17:23:31 följande:
    Stella har 104 på sina. De sitter bra Hon har 98 eller 104 på Molo-leggings.
    Vad bra! M har långa ben, men hon är väldigt tanig, så vi får se hur de sitter på henne.
    Kom dock på att jag gjort en miss i min beställning, jag har den lila tröja och beställde den orangea byxan. Men jag fick tröjan billigt hos hippo, när den var felmärkt, så jag kan köpa en orange också. fast jag har inte sett den i 104 nånstans...
  • svischan
    Tjejtriss skrev 2008-07-13 18:07:18 följande:
    Jag köpte den hos Okidoki.. fast i 110 då
    Ahhh... har inte varit inne hos dem tidigare? Vad tar de i frakt?
  • svischan
    Tjejtriss skrev 2008-07-15 12:59:13 följande:
    Idag kom mitt paket från Okidoki De har ändrat modell på knapptröjorna, de är vidare och ärmarna är kortare än förut. Eller också är vår kanintröja i 98? Ärmarna var iaf lika långa på den som katterna i 104, men eftersom de är bredare nu gör det ingenting.Tyvärr fick jag fel strl på min orange/röd-randiga. Hoppas nu att de har en 110 kvar..
    Vilken storlek fick du? Ifall det var en 104 kan jag köpa den=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10