Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-07-30 23:33:55 följande:
     Tack ändå! Har bara sett dem på rea på Rackamaja men i fel storlek. Nåja, de dyker kanske upp på fler ställen snart.
    krumelur har dom för 249kr
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-07-31 22:03:23 följande:
    Jag tror inte hon kryper, utan hon hasar nog eller rullar eller både och Ja, nu får man ha stenkoll, särskilt när pojkarna springer runt & busar. När är Jessie född???
    Helt ot nu, men du har ingen bild av din vigselring? är så himla nyfiken på sånna för tillfället
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-07-31 22:45:33 följande:
    Har ingen bild inlagd på denna dator men kan fixa Jasså, ni går i giftastankar! Kul!
    Skriver i din gb eller inbox när jag fixat bild, ikväll eller i morgon
    Hihi ja vi gör väl det jättesnällt att du vill visa din, är så himla kul att kika på olika ringar, finns ju så många fina att välja på också
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-07-31 22:54:30 följande:
    Jo det finns en hel del att välja på INTE lätt att välja.
    När ska detta fina ske?
    Inom en snar framtid
  • Mosen08
    lillronya skrev 2008-07-31 23:01:23 följande:
    Å vad spännande!!Ursäkta att jag lägger mej i men det är ju så kul att gifta sej!!
    Du får lägga dig i hur mkt du vill ska bli mysigt! tanken var att det skulle bli inom ett år efter förlovningen, men nu har det gått 4 så då känns det som om det är dags
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-07-31 23:04:32 följande:
    Nåja, jag ska nog klämma ur dig när det ska ske God natt tjejer! Måste verkligen sova, pojkarna har lagt till med tiiidiga uppstigningar på mornarna.
    Gonatt.. blir sängen här med nu, ska bara lyfta över en sovande Moa till sin säng först
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-08-01 08:43:23 följande:
    Jag har också en citron på mornanrna, men bara på helgerna Han börjar jobba 05.30 och då är jag oftast inte vaken, tur det kanske
    Hehe samma här, fast han börjar vid 02 så han är citron när han kommer hem istället
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-08-01 22:16:55 följande:
    Ja, nu somnade de nog Får klämma & känna IRL i morgon istället
    Hur gick det med kortet på ringen? har varit och kikat irl idag, och det lär bli en dyr historia det här med bröllop!!
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-08-01 22:21:07 följande:
    Du jag har verkligen försökt ta ett bra foto, men det går inte, alla blir suddiga eller väldigt blänkande. Ska se om jag hittar den på nätet
    Ok.. men du behöver inte leta ihjäl dig för min skull, jag överlever iaf
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10