Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-07-21 21:33:47 följande:
    Humla: Pling i din inbox. Nu ska jag gå och umgås med min sambo som åker iväg och jobbar imorgon bitti. God natt på er! Ta det lugnt med allt molo-shoppandet!!
    Pling tillbaka
  • Mosen08
    Angelinah skrev 2008-07-22 10:36:33 följande:
    Ok då rå
    Du som har köpt den orangerandiga suiten, tycker du att den är normal i storleken?
  • Mosen08
    Angelinah skrev 2008-07-22 10:49:43 följande:
    Ja, det tycker jag nog.. Har samma strlk på den och tex knappsuiten o dom sitter likadant på Ida båda två
    Ok, tack för ditt svar
  • Mosen08
    Buttelina skrev 2008-07-24 12:06:30 följande:
    vad blev det?
    Den orangeröd randiga suiten =) såg byxorna irl på eleraff idag och va bara tvungen att köpa suiten då =)
  • Mosen08
    Buttelina skrev 2008-07-24 12:22:23 följande:
    åh skoj! skumt med fresh, men en del har inte fått sina kläder därifrån, trots att det var skickat...
    Åh tack min lilla moa blir 3 mån idag så suiten ska bli en present!
  • Mosen08
    Jen80 skrev 2008-07-24 19:56:59 följande:
    Idag har jag rea-shoppat på eleraff. 50% på en massa. Bild i galleriet på mina fynd . BARA till Ava, men hittade faktiskt inget jag gärna ville ha till pojkarna. Idag fick Liam för sig att skära sönder sin napp, så nu ligger han uppe och ska somna utan napp. Han ångrar sig REJÄLT, men nu är det kört känner vi. Vore sååå skönt om han äntligen kan sluta med napp, fast det har varit en massa skrik och tårar ikväll. Nu har det iaf varit tyst ett tag...
    Va det 50% på gourmetsuiten i kalmar? här va det bara 30% på den, undra om dom tänker sänka mer här snart eller om man ska slå till innan den tar slut...
  • Mosen08

Nån som vet på ett ungefär hur många cm det skiljer på längden mellan storlekarna på molos randiga bodys? lär ju givetvis skifta mellan olika men ändå? velar mellan 2 strl nämligen..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10