Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-19 21:48:17 följande:
    Ok tack ändå.Förresten såg du några Nanoou kläder, letar lite efter deras linnen med eysmönstret.
    Dom fanns, och är 100 på att det va 30% på dom!!
  • Mosen08
    jompa skrev 2008-06-19 21:59:13 följande:
    Synd då att man inte ska till Öland denna sommaren, varit där de två som varit.Shoppade loss i Batinkis butik förra året
    Annars har jag ju en inbox =) var faktiskt inne på batinki idag en sväng, men det va inte så mkt kul i år, knappt inget kul alls faktiskt! men dom hade också 30% på vissa kläder..
  • Mosen08
    Nika skrev 2008-06-19 22:24:01 följande:
    humlan bor du också i Lkpg? Batinki är min favvobutik! de hade 30% på allt i butiken i söndags men jag kunde inte åka in så delade undan 2 småfolkplagg till mig i en vecka...med 30% rabatt!..hm...handlar nog liite för mkt där...fik t.o.m. låna toaletten till dotern häromdagen
    Näe jag bor i borgholm, men dom har ju sommarbutik här =) fanns inte så himla mkt att välja på bara, det va mest cottonfield o jackpot!
  • Mosen08
    belladona skrev 2008-06-20 11:43:05 följande:
    trevlig midsommar till er alla  jag shoppade tallrik, mugg bestik med holly + en tröja slank med okdså
    Vet du hur dom tröjorna är i storlekarna??
  • Mosen08

Vad tror ni att man behöver ha för storlek i katvigs leggings till en kille på ca 88cm o 13kg??

• Mosen08
    NovJenny skrev 2008-06-21 21:50:40 följande:
    Jag hade tagit 98.
    Precis vad jag tänkte, men blir dom inte väldigt långa då?
  • Mosen08
    NovJenny skrev 2008-06-21 21:58:19 följande:
    Jag tycker leggins har en bra förmåga att hållas uppe även om de är lite långa. Men jag hade garanterat köpt 98 till Noah som är 90 lång och ca 14 kg...Tror inte att 92 hade varit litet heller, men de skulle kanske sitta lite tajt för jag antar att han är lite knubbig?
    Näe han är inte direkt knubbig, han har 86 i pops jeans och dom är dels en bit för långa och sen får jag dra åt rätt bra i midjan =) 92 kanske räcker då för han har nog rätt korta ben, åh vad svårt det är med storlekar..
  • Mosen08
    havsvind skrev 2008-06-21 22:21:08 följande:
    Trevlig midsommar på er allihopa!!Själv tog jag det lugnt, var hemma vid tolvtiden redan. Vilket var tur eftersom stumpan vaknade vid halvsextiden som vanligt.Jag har skrattat gott åt era midsommarstånd nu! Frysdrinken lät himla god, sparade receptet på favoriterna...längtar redan till nästa bjudning!!!Är det någon som har koll på när eleraffs rea börjar?
    Brukar vara nån vecka in i augusti, iaf i borgholmsbutiken =)
  • Mosen08
    Duntoffla skrev 2008-06-22 10:05:47 följande:
    Tyvärr inte Tips!Olgas Oldeboern börjar sin rea idag. Ganska mycket nedsatta priser
    Har du koll på frakten på olgas? =)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10