Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lourdes skrev 2008-07-01 20:12:32 följande:
    Såg inte så mycket med 70% men där var mycket kvar av både 50% och 30%
    Det jag köpte finns i BT. Titta gärna där. jag hade med mig min man och det var faktiskt han som valde och betalade jag svimmade nästan. jag skulle bara titta lite och när jag vänder mig om så har han tagit massa grejer och började fråga om vi redan hade det?

Nästan alla molo var 50% och alla katvig30%. fanns jätte mycket kvar också. jag kunde köpt minst det dubbla men det kan man väl i och för sig alltid
  • nikki2006

Kunde inte svara i gästboken men du har svar ovan

• nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-01 20:52:22 följande:
    Trevligt med sittdelen! Trivs hon i den?Jo, det gick bra för oss också. Skrek till lite när hon stack in sprutan, men sen var hon lika glad igen Vägde 5920 g och 66 cm lång Hade växt 5 cm på 1 månad  så nu blir det till å handla höstkläder i större storlekar
    Vill bara tacka dig för all fin inspiration med dina bilder. jag har köpt massa fina katvig kläder efter att jag sett din underbara dotter med det ena sötare än det andra
    Så jätte tack och keep up the good work
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-02 06:26:01 följande:
    Godmorgon! Eller inte så god...har sjukanmält mig efter en hel natt på toaletten. All denna stress verkar ha fått inflammationen att blossa upp igen Men men...jag klarar mig. Kan ju umgås med er hela dagen istället Såg att det diskutterades en massa Schampoodle igårkväll. Jag har en svart 70+ och en gul 90+ till Maia. Båda passar fortfarande förutom 70+ som är lite stor i midjan (ja de byxorna är faktiskt vidare än 90+) Slänger in ett par bilder i bt...
    Usch vad tråkigt att du inte mår bra. Du har verkligen haft otur denna veckan
    jag väntar paket med katvig, sååååå nyfiken
    Nu har jag skickat iväg min äldsta på dagis, sen ska vi bada i trädgården i eftermiddag och grilla tänkte jag. Får passa på nu när de äntligen är fint väder.
  • nikki2006

Jag fick jätte fint från katvig i lådan idag. Om ni vill se så skall jag lägga in i BT snart

• nikki2006
    Buttelina skrev 2008-07-02 12:38:24 följande:
    kolla såååå fint det är ihop *kär*
    Ja hallå vad gulligt och du har ju matchat med nappen också. och din kille är ju bara så söööööööööööööt
    Vad gillade du mina inköp idag? Är så nyfiken på velourjackorna. Vill att det ska bli lite kallt så jag kan använda nej skoja bara. Gillar det varma vädert
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-07-02 12:41:09 följande:
    Är det läge att lägga ut lite på T nu??Tycker att det verkar gå bra, men man vill ju inte skänka bort kläderna...Vad säger ni veteraner?
    Det har gått väldigt bra för mina auktioner. har inte kännt av semester tider alls med min objekt. Kör du hårt
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-07-02 12:45:10 följande:
    oohh, den med traktorerna väntar jag hem... hoppas de kommer imorgon nån som beställt från batinki innan? lång leverans?
    Jag beställde min aldra första internet beställning från batinki för någon månad sen. Jag hade betalt och fått grejerna på 5 dagar tror jag. Gick snabbt.
  • nikki2006

tjollabolla super snugg ida-t
    Gillar flodhästarna jätte mycket

• nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-02 22:23:15 följande:
    Hej!!!Puh hemma efter en shoppingtur till IKEA. Pojkarana var helgalna Inte såååå lätt att bestämma vad man vill ha  Men det gick ju till slut, blev en ny tvbänk och stolar till pojkarna, ja å så lite annat smått & gott som det alltid blir.Så här är det någon slags nostalgi med gamla bildtrådar, kul!!!
    hej var har du köpt den rosa vita velourisen?
    VILL HAAAAAAAAAAAAAA
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10