Zvartaliljan skrev 2008-07-03 06:59:36 följande:
Godmorgon! Förstår inte vad som hänt med Maia...hon som har sovit så duktigt de senaste månaderna har nu börjat med ovanan att somna kl.22-23 o sen vakna 5-6. Ännu en sån natt inatt och jag känner mig helt slut. Längtar till hennes pappa kommer imorgon så man får lite avlastning...fast då ska vi ju börja packa och lasta inför flytten så det blir nog ingen lugn och ro direkt *suck*Idag hoppas jag på paket från enzokids och littlekidscorner Igår kom paketet från minirodini och jag försökte lägga in kort men min dator har blivit knäpp och påstår att minneskortet plötsligt inte går att läsa
Med en massa erfarenhet av att flytta( flyttat 5 ggr de senaste 7 åren). Så stressa inte sätt på någen mysig musik och koppla av medan du packar. Organisera dig lite så ska du se att det går snabbare än du tror
Sen själva lasta på och av flyttbilen är tyvärr alltid lika tråkigt
Tänk på din nya fina lägenhet och hur du ska möblera rummen så blir det kanske lite roligare
Synd att du inte fick sova, men det är nog bara en fas. Installera rullgardin i sov rummet om du inte redan har det. Det hjälpte med våra barn. Nu på sommaren är det ju jämt ljust.
Du får dricka en red bull