Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

seadwarf skrev 2008-07-02 22:41:40 följande:
    Jag fick hem den svart/vita idag älskar den redan
  • nikki2006
    seadwarf skrev 2008-07-02 22:43:55 följande:
    låter lovande!!
    Jag tror att du kommer att bli nöjd. Jag vill ha den rosa/lila och rosa/vita också.
    Jag fattar inte vad som tagit åt mig, jag brukade aldrig bry mig om jackor innan. nu är jag som tokig
    Super fina bilder i BT
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-02 22:46:24 följande:
    På Matador Dock inte till reapris, men det spelade kvitta då jag bara kände att Hilda var tvungen att ha den
    Jag har tittat där men de hade bara upp till74 och jag har 80 till den minsta. Hittade den dock på spoil nyss men man vågar ju inte beställa därifrån efter allt du berättat här i tråden. Tack ändå för svar.
    Har det ordnat sig med beställningen från spoil nu???
  • nikki2006

God natt till alla natt ugglor
    Nu ska jag nanna

• nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-03 06:59:36 följande:
    Godmorgon! Förstår inte vad som hänt med Maia...hon som har sovit så duktigt de senaste månaderna har nu börjat med ovanan att somna kl.22-23 o sen vakna 5-6. Ännu en sån natt inatt och jag känner mig helt slut. Längtar till hennes pappa kommer imorgon så man får lite avlastning...fast då ska vi ju börja packa och lasta inför flytten så det blir nog ingen lugn och ro direkt *suck*Idag hoppas jag på paket från enzokids och littlekidscorner Igår kom paketet från minirodini och jag försökte lägga in kort men min dator har blivit knäpp och påstår att minneskortet plötsligt inte går att läsa
    Med en massa erfarenhet av att flytta( flyttat 5 ggr de senaste 7 åren). Så stressa inte sätt på någen mysig musik och koppla av medan du packar. Organisera dig lite så ska du se att det går snabbare än du tror
    Sen själva lasta på och av flyttbilen är tyvärr alltid lika tråkigt
    Tänk på din nya fina lägenhet och hur du ska möblera rummen så blir det kanske lite roligare
    Synd att du inte fick sova, men det är nog bara en fas. Installera rullgardin i sov rummet om du inte redan har det. Det hjälpte med våra barn. Nu på sommaren är det ju jämt ljust.
    Du får dricka en red bull
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-03 07:37:28 följande:
    Hon har både persienner och rullgardin i rummet så ljuset är nog inte problemet.Det är väl bara en fas...hoppas jagRed bull är jag inte särskilt förtjust i, men flera koppar kaffe har redan slunkit ner (INTE bra för min mage jag vet men det är så förbaskat svårt att sluta med det!)
    Jag tycker inte om kaffe så red bull är det som har gjort att jag har överlevt småbarns åren med för lite sömn
    Lycka till med packning och allt. Då kanske vi inte hörs på ett litet tag nu
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-03 07:45:53 följande:
    Nej nu blir jag borta hela helgen, men tills dess tittar jag in hela tiden kan inte hålla mig ifrån fast jag har så mycket annat att göra
    Jag vet hur det är: jag har redan blivit beroende efter bara ett par veckor. Lite svårt gäng att komma in i bara ibland. Det är typ bara 3-4 som pratar med mig , men det kommer väl. jag är ju så ny i tråden
    Ha det så bra i helgen och jobba inte för hårt.
  • nikki2006
    jompa skrev 2008-07-03 08:09:09 följande:
    Men usch du får inte känna dig ignorerad, hoppas du inte gör det. Ibland går det så fort i tråden så man hinner inte med alla och ingen här gör det med vilje, det lovar jag Alltid kul när nya ansikten kommer hit och upptäcker det danska märkena, för de är helt underbara
    Tack vad gullig du är. nej jag tar inte åt mig(så mycket). jag vet att ni kännt varann iflera år(vissa). Tycker bara att det är så kul att snacka kläder och är så glad att jag hittat en bunke tjejer med samma galna intresse. För visst är vi lite galna ändå
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-07-03 08:13:47 följande:
    Ja man blir beroende både av tråden och av kläderna! Farligt detta!
    Jag vet vad du menar. man hinner inte få hem ena beställningen förrän man planerar nästa. Farligt för plånboken
  • nikki2006
    Helle skrev 2008-07-03 08:17:40 följande:
    Känn inte så. Jag är en av dem som säkert inte har "sagt" något ännu, men så är jag inte heller här sååå ofta. Bara varje kväll Hinner inte kommentera så mycket som jag vill och därför blir det lite hipp som happ då och då. Men jag tycker att alla "nya" i tråden brukar bli bra välkomnade av detta härliga gäng som skriver lite mer frekvänt än jag Så häng kvar!
    Det ska jag göra tack för uppmuntran. Jag är lite som dig, ibland vill jag skriva och ibland sitter jag bara och läser vad andra skriver. Eftersom jag är relativt ny på det här med danska kläder så känner jag ibland att jag inte har så mycket råd att ge. men jag läser och köper och jag ska nog lära mig snart.
    Får kanske ta för mig lite mer och kasta mig in i diskutionerna lite mer. Är lite dålig på det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10