Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-06-29 07:04:25 följande:
    Kikar bara in för att säga godmorgon. Ingen rolig natt här inte...men nu ska här fixas lite frukost o sen se om hon är pigg nog att gå ut en runda.
    Stor i storleken. Väldigt tunt vind- och vattenavstötante tyg. bara ett tunt bomullsfoder. En sommar/höstjacka. Kan väl funka på vintern med en tjock fleecejacka under.
    God morgon. Tycker hon ser piggare ut på bilden idag, trots diadem . Hoppas hon mår bättre. Verkar inte som att du fått sova heller inatt
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-06-29 13:09:25 följande:
    Hej flickor! Här är det full rulle. Varit o hälsat på svärföräldrarna idag och ska va på kalas om en halvtimma. Milo sover och det får han minsann göra med, annars blir han olidlig ikväll... Hoppas på post imorgon, Nanoousuit och kikkids korta dress. Nu ska det ju bli varmt oxå så då behöver jag inte ha ångest för att jag köpt den
    Man skall aldrig ha ångest. Stå för det du har handlat Han behövde ju en suite eller hur
    Ska det bli varmt igen? Trodde sommaren var över redan! Härligt!
    var bor du ungefär? Gällde det hela sverige?
  • nikki2006
    jompa skrev 2008-06-29 13:19:07 följande:
    Nu har vi varit på promenad och det var varmt och kvavt, kommer nog åska här sen, men solen höll sig framme trots hotande moln.Ska bort på kalas i eftermiddag och sen är det final i fotbolls EM, så dagen är fullbokad
    Jag skall också på kalas. Så roligt att ha en extra anledning att klä upp sina små älsklingar
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-06-29 13:19:47 följande:
    Ja det stod på aftonbladet att nästa vecka kommer värmen, i hela landet tror jag. Jagbor i skåne. Åh ja, visst BEHÖVER han en suit...Han har ju bara 10 korta sommarsuits och runt 15 shorts/knickers
    Jag bor också i skåne. Längtar till nästa vecka då ? att mina beställningar nog anländer då. Tur att jag köpte klänningar då, hon har ju bara typ 20 st.
    Se det såhär tjollabolla. I och med att du har så många så den dagen de är för små så är de så lite använda att du kan få ut mycket på T. Och sen har du pengar till att köpa ännu fler. det kallas återvinning . Så egentligen kan man säga att du gör eco systenet en tjänst
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-06-29 13:28:56 följande:
    jag bor i teckomatorp( mellan Lund och HBG)Men jag har växt upp i Osby och känner till kristianskad lite. Brukade gå på Kristianstadagarna och även åka dit och shoppa rätt ofta. Finns inga affärer i lilla Osby. Pluggade aven ett år på kristianstad hög skola.Världen är liten
    Jag har ett par turkosa i t-shirt tyck ett par oranga i frotte. Sen har jag limegröna muddar på båda. Maila henne så fixar hon, jag mailade henne och beställde och hon svarade ganska snabbt.
  • nikki2006
    nikki2006 skrev 2008-06-29 13:39:05 följande:
    oj det blev visst lite fel nu hi hi
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-06-29 13:45:07 följande:
    Hehe såg det! Jag har oxå läst på HKR, läste till lärare och gick ut jan 06. Ahh, kom just på att det är dax för Kristianstadsdagarna nästa helg redan. Himmel vad tiden går!
    Ja nu med barn är det nästan löjligt så fort tiden går.
    Ska du dit?
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-06-30 12:20:29 följande:
    katvig röd/grön bodysuit, katvig blå/orange tröja och ett hippo regnställ
    Låter super snyggt. Jag vill också sHoppa mer. Fick precis reda på att de inte hade kvar velourbyxorna fast jag hade beställt först av alla på rean. Hon hittade inte dem längre. Blir man ledsen eller?
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 12:51:25 följande:
    Jag handlade också där idag Det blev:Katvig svart och grön velour byxaRosa Katvigleggingsrosa kort midiapplesuitESL svart och röd uggletröjaGrön hoodklänning med hund från Kaxigdesign (någon som testat det märket förut?)Allt för 791kr. Billigt Jag har shoppat för alldeles för mycket denna helgen alltså  men det är för att jag slipper halva Julihyran ju...säljer min lägenhet från 15 Juli och den nya har jag gratis hela Juli...så då går ju de pengarna till kläder såklart
    Ja men vad ska du annrs ha pengarna till om inte kläder
    Jag önskar att jag hade mer pengar, det finns ju så många som har rea denna månaden
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-06-30 13:08:29 följande:
    nämen vad trist
    Ja hon skrev tom i sitt mail att min beställning var inne först av alla. Ja ja jag föreslog de rosa/blå strumpbyxorna och en rosa/blå knyt tröja istället. Vi får väl se vad hon svarar om det finns Snyft alla mina beställningar har krånglat utom vv:s
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10