Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-03 08:24:01 följande:
    Ibland går det så fort här så att man känner sej lite ignorerad.  Jag tycker att det är bra att ha goa folket i denna tråden att tjata kläder med. Folk i ens omgivning blir ju annars aningen trötta i öronen på allt kläd prat. Få andra förstår. Galna är vi nog lite till mans här ja!
    ja men kan väl sammanfatt tråden lite kort med råd, köp, köp, köp, råd, köp
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-07-03 08:25:19 följande:
    Nä precis så är det ju! Sen ska man ju inte prata om hur mycket bildtråden inspirerar. Här får man verkligen öva sin karaktär!
    jag har själv handlat massor efter att jag sett det i bild tråden. FARLIGT FARLIGT.
    Hoppas vi hörs snart igen.Nu måste jag ta på nikki och skicka henne till dagis
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-07-03 08:30:32 följande:
    Ja jag såg att du varit med från start igår när jag tittade tillbaka i de gamla trådarna och tänkte att du inte syns så mycket längre.
    Ja det är kul att få vet mer om människor som man pratar med varje dag
  • nikki2006
    Helle skrev 2008-07-03 08:35:35 följande:
    Och jag "får" inte ge för mycket råd. Så det är inte heller lätt. Men vi hänger på ändå. Kul att läsa vad alla galna människor här inne skriver
    Är du försäljare???
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-03 08:45:19 följande:
    Ja när hon har shoppat en massa fint men jag förstår att man inte har tid o sitta här o tjattra med oss galningar när man är ensam med två små...jag har knappt tid och jag har bara en. Vi ska iaf ta en sväng tillsammans på söndag, får väl se om det blir nåt shoppat eller inte Karlskrona finns ju inte så jättemånga butiker i tyvärr Typ kullerbuttan som har Småfolk och pixiekids som har nanoou...inte så mycket danskt alls där alltså Tror jag kommer sakna att ha Eleraff så nära...
    ÅHHHH har du bott vid Eleraff? jag handlade därifrån i förra veckan.De ringde och var jätte trevliga Det kommer du nog sakna va????
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-07-03 09:03:53 följande:
    mmm verkligen! är trött på allt gammalt, har ju allt jag vill ha förutom lite fler småfolks t-shirtar då
    Jag tvivlar inte på att du har allt fniss AVIS!!!!!!!!!!!!!! Vill också ha allt, måste nog ta ett extra jobb
  • nikki2006
    Nika skrev 2008-07-03 09:17:26 följande:
    jag är också en sådan som läser mer än vad jag skriver...har shopping uppehåll just nu tyvärr! (försäkringskassan är ju såå seg på att betala ut pengar)Skulle vilja ha liite mera småfolk: gul och röd apa och turkos äpple...och röd+grön äppeltröja till mig..Men i augusti så ser det ut som om mannen ska börja jobba i Norge. Mindre kul förstås att jag får dra hela lasset själv men då kan jag shoppa...man får trösta sig på bästa sätt Mera småfolk åt mig blir det då!
    Vad trist med shopping uppehåll. Hur klarar du det? Vad gör du istället???
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-07-03 09:19:49 följande:
    kanske den rosa/lila snart
    Vill köpa den rosa/lila i stl 80 om du har den.Name your price hi hi
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-07-03 09:34:50 följande:
    God morgon pölsekärringar!Här är det sol och klarblå himmel idag! Äntligen!! Våra gäster har dragit till Junibacken idag. (hade jag vetat att de skulle iväg så här mycket hade jag själv kunnat planera in saker)nikki- Känn dig inte ignorerad. Här går det vansinnigt fort mellan inläggen och man hinner inte med Kika på Helles presentation så ser du vad hon pysslar med Jompa- Katvig velour??!! M skulle bli superfin i det rosa/lila. Vad fin hon blev i Mini Rodini!Åh vad kul med lite Molo på Eleraff! Även om jag sett lite innan så kanske det dyker upp annat också. Nu ska jag ut och premiärkuta med nya pjucken. Wish me luck! Kondisen är urkass!Kikar in om en stund igen
    Tack nej det gör jag inte av dig heller du är en av dem som snackat med mig.
    Det verkar som mitt inlägg om hur jag känner gjorde att folk "upptäckte" mig. SUPERKUL
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-03 09:55:49 följande:
    ja butiken ligger 3 mil från där jag bor nu. Kanske ska in en sväng o kika på lite molonyheter idag då  Men neh...nu har jag ju shoppat upp denna månadens pengar på reor ju
    Åhh vad synd om dig. Du har ju BARA beställt typ 5 beställningar precis. Du får snallt vänta till nästa månad eller använda T som inkomst
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10