Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

maugu skrev 2008-08-19 17:37:36 följande:
    Hej,hej!Kikar in...har äntligen fått tag på älgtröja+katt tröja med prickiga ärmar i stk 140 från MOLO. Batinki är snälla nog att beställa in så förhoppningsvis om två veckor är de här...dessutom är det en Batinki bebis på väg i dagarna-poppis år för webshops bebisar
    Åh, de skulle tagit in till mig också, men jag var snabb nog att beställa på annat håll Fast 8-åringen fick katt-tunika istället och älgar fick faktiskt ingen av de stora.. de gillade dem inte

Hrmmm.. kanske kan be dem ta in skidåkarklänning till mig?
  • snigelina

Min regnbågsoverall är upp i 921 kr! Vågar knappt säga vad jag gav för den..

• snigelina
    maugu skrev 2008-08-19 19:08:40 följande:
    Vart hittade du 140? Jag har kammat igenom alla svenska webshopar men har bara funnit få plagg i stk 140..skidåkarklänningen lät intressant..dock, jag köpte kattklänningen i 128 och det var tur för den var STTOOOORR..tycker det är så märkligt storlekssystem..
    Hrm.. Krumelur har jag lagt undan katter hos Men jag tror att även Sweet funky har dem, men inte med prickig ärm då.

Vi har den grå blomklänningen i 140 till Jonna och jag tycker inte den är så jättestor faktiskt. Mailade Batinki förut och frågade om de kan ta hem en skidåklarklänning i 104 till lilla Stella =)
  • snigelina
    Duntoffla skrev 2008-08-19 18:45:38 följande:
    KUL! Grattis! (antar att du inte gav så mycket för den då ) Det blir en bra månad för dig det här
    600 gav jag för den och nu är den ju använd lite också
  • snigelina
    maugu skrev 2008-08-19 19:33:28 följande:
    Hur gammal är din tjej som ska ha 140? Min är 8 år och är ganska lång och smal..De prickiga ärmarna verkar inte finnas som sagt i de större storlekarna men min 8 -åring ville absolut ha dem-)
    Hon blir 9 i december Ca 138 lång och 33 kg tung
  • snigelina
    maugu skrev 2008-08-19 19:37:38 följande:
    Då är det inte mycket som skiljer...140 är dock lite på gränsen för stort men 128 på tok för litet..
    Aha, Jonna har haft 140 från Molo i över ett år. 128 har lillasyster nu
  • snigelina

Hej hopp på er! Nu har alla auktioner gått ut och jag firade med att köpa de fiiiina rosa Molo-velourisarna som jag egentligen tycker är för dyra

• snigelina
    gosmamman skrev 2008-08-19 22:10:46 följande:
    Det är mer nu när man har ett syskon att ärva av. Jag har ju sparat godbitarna och dom blir dagiskläder så har man nya godbitar hemma (fast det blir endel såna på dagis också)
    Våra ungar har alla kläder både hemma och på dagis och det blir inte fler plagg förstörda på dagis än hemma! Stella har nästan bara Molo-tröjor just nu så då får hon ha det istället för att gå nakenfisa
  • snigelina
    NovJenny skrev 2008-08-19 23:18:20 följande:
    Ja, visst är hon underbar.Men hua, hon är vaken på nätterna och mina tuttar är inte van med den slitage de får utstå! ha ha, lade in en bild på vad mullig hon blivit den senaste veckan bara (i mitt galleri). Hon äter ju hela nätter så hon gödar riktigt regält nu..
    [/citat]
    Buttelina skrev 2008-08-19 23:23:04 följande:
    [citat]
    NAAAAWWWW vad söt liten rultis!! och du är ju också jättesöt
    [/citat]

alex 07 skrev 2008-08-19 23:23:29 följande:
    [citat]
    Vilken välgödd liten goding
    Men varför ser jag inga bilder?!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10