Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-15 22:32:25 följande:
    då kan du berätta VAR nu då
    Mja England
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 23:10:48 följande:
    försöker ladda hem msn, men det funkar inte... *dryygt* Butte: Vad fina dom oranga VV var!! *Ska ha* Men 92 måste räcka eller? 98 såg superstort ut.Tjejtriss: Såg din oranga POP tröja på T. Är den normal i storlek? Vet du om det finns oranga tröjor på pop nu?
    Jo, den är normal i strl, men modellen är liksom smal och man kan ju vika upp mudden om man vill. Nu finns inga orange tyvärr
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 23:14:03 följande:
    Tänk om dom kunde haft en enfärgad orange tröja åt mig med
    Men du, jag vet flera som köper basplagg från: www.simplycolors.se De har orange baströja!
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 23:21:29 följande:
     Tänk att jag visste att du kanske visste nåt! Sååå bra! TACK! Vet du hur dom är i storlek med?
    Njäe, det vet jag inte. Men jag kan fråga på AFF
  • snigelina
    Tjejtriss skrev 2008-08-15 23:22:37 följande:
    Njäe, det vet jag inte. Men jag kan fråga på AFF
    Nu har jag frågat, hojtar när jag fått svar!
  • snigelina

Mer Katvig hos funkybaby.. ÅH, så fina de grön/blå ränderna är. Måste absolut ha såna tights till Stellas blå midiappletröja

• snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-16 16:50:51 följande:
    Åh jag fattar inte varför dom inte gör halkstrumpor över storlek 21, det är väl då dom behöver det! Jag hittade inga iaf... Och endast massa massa mönster på alla strumps Helst döskallar då om man kollar lindex pojk eller kappahl pojk. MMM FINT! *ironisk*
    Fast jag gillar inte alls halkpluppar på barnens strumpor i den strl, eftersom jag inte orkar byta strumpor när vi ska ut. Litar inte heller på att förskolepersonalen gör det. Vi använder bobux/tinyzone/andra skinntossor inomhus istället.
  • snigelina

Idag är pengarna dragna för min Molo-tröja från England. Blev 349 kr inkl frakt och det är ju samma som de kostar här hemma exkl frakt! Hade jag köpt den i Dk hade det blivit MYCKET dyrare! Är så glad att jag hittade den, nu ska den bara komma fram också men det ska nog gå bra

• snigelina
    Jen80 skrev 2008-08-16 19:39:18 följande:
    Angelinah: Supersöt Ida i BT. Ser ju lite skillnad på färgerna, men vilken är finast i verkligheten? Eller är det vilket som? Nu behöver man iaf inte ha ångest för att man inte har allt i den rosa/vita för det finns ju en ersättare . En mössa till Ava ska det bli garanterat och säkert en hel del till när hon vuxit ur sina gamla rosa/vita ränder .
    Hej!
    Du som har både randiga och midiapple-leggings från våren (Katvig), är de lika stora i strl?
  • snigelina

Nån annan som vet hur det skiljer i strl mellan randiga och midiapple-leggings från Katvigs vårkollektion?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10