Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-08-13 20:41:25 följande:
    Näe det är ju verkligen att ta i.... Synd, tror dom själva förlorar på det i längden. 300 kr höjning är ju mkt pengar! Men jag undrar hur deras babyoverall är? Om den står emot vatten och så oxå? Den fanns ju upp till 92, men den var långt ifrån lika snygg som dom andra..
    Njäe, den är mer i täckjacketyg och är inte särskilt vattentålig.
  • snigelina
    isold2003 skrev 2008-08-13 21:29:33 följande:
    God kväll! Hur går det med Theas mage?Nu försvinner jag en snabbis, paniksugen och måste cykla till ICA.. Sen får jag nog shoppa något litet till, mina auktioner på Tradera ligger på 5000:- just nu!
    Oj oj, måste spana in! Mina är nästan uppe i 8500
  • snigelina

Nu har jag skickat iväg en molo-bokning till Krumelur Mycket molo blir det..

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-14 10:57:11 följande:
    ojdå vad blev det för fint då? vad hade hon?
    [/citat]
    Duntoffla skrev 2008-08-14 10:57:40 följande:
    [citat]
    Åh, vad kul! Vad blir det för fint?
    Katt-tröja m knapp, lila/vit-randiga leggings och grå lurv till Jonna och en flower-tröja m knapp till Nora

Nora hade knapp-tröjan idag till fritids och ÅH, så fin den var på. Den finaste Molon vi har tror jag!
  • snigelina
    Nika skrev 2008-08-14 10:57:12 följande:
     ja, min söta bebis på 21kg... Hade ngn köpt  rosa lindexvelour till älgtröjan med knapp? För Molos rosa plyschbyxa finns väl  inte i 116?
    Jag hoppas verkligen att Molos rosa velour kommer till stortjej också..
  • snigelina
    Nika skrev 2008-08-14 11:12:05 följande:
    måste genast prova...man blir lite hammablind ...men först måste jag hitta tröjan som jag mystiskt har lagt ngnstans...rapporterar sedan
    Hahahaha
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-14 11:17:29 följande:
    jag SKA HA den ljusgråa lurvisen med rosa kantband till isabel. sååå himla fiin
    Hrmmmmm.. vet inte alls vilken Stella ska få längre.. Det finns för många fina
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-14 11:26:52 följande:
    vilken har hon nu? isabel har ju den gröna med rosa kantband. denna tycker jag är sååå härlig! och matchar fint med det andra grå/rosa som molo har nu. tänk katt tröja, kjol och med rosa/grå randiga leggings och denna jackan
    Åh, ja, det blir ju fint! Hon har den rosa med gröna kantband nu, tvärtom mot Isabel alltså
  • snigelina

Hej på er! Idag hade Stella en långärmad Småfolk-tröja på sig och OJ, så liten den var?! Den satt inte alls fint längre Så jag har rensat ut alla utom en, som var lite större.. Tur i oturen att jag tröttnat lite på Småfolk då

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10