nikki2006 skrev 2008-07-25 21:26:04 följande:
Jag vet vad du menar. Blir man någonsin nöjd??? Nej det finns alltid något mer man vill ha.Jag tycker att du är riktigt duktig. Måste nog erkänna att säljer jag för 2000 på t så handlar jag för 4000. Dålig disiplin har jag definitivt hi hi
Jag har nog lite dålig diciplin jag med. Brukar ligga 300-500 kr back efter försäljning men det är ändå överkomligt.

Jen80 skrev 2008-07-25 21:26:10 följande:
Nej, nu hade man sett fram emot att ligga på stranden, men så blev det inte. Mår jag bättre imorgon så kanske vi åker då vi ska lämna in bilen hos en kille på Öland. Skulle ta några timmar så då hade det passat bra att vara på stranden samtidigt. Men men, kommer väl fler varma dagar. Ska inte gnälla förhar jag knappt varit sjuk sen jag blev med Liam. När jag varit gravid och ammat så har jag lyckats hålla mig borta från det mesta. Jätteskönt!Ja, jag har haft lite ångest för det där med nappen, om han nånsin kommer sluta och har tänkt på hur jobbigt det måste bli vid nattning och så, men det har funkat väldigt bra. Alldeles för lätt tycker jag. Men han brukar aldrig ha den på dagen, utan bara på natten så det kanske inte var sååå stort steg för honom. Åh, va jag vill shoppa! Hittade inget till pojkarna på eleraffs rea, utan vill nog bara ha nytt till dem nu. Eller det blir nog mest Ilon som får lite Molo och så.
Det blir säkert fler varma dagar men det är så trist att vara sjuk när det är soligt ute.
Jag tycker att reasakerna är lite uttjatade nu och vill bara ha nya saker