Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

alex 07 skrev 2008-07-25 18:17:39 följande:
    Om jag väljer 9 dagar blir det nästa Söndag va???? Mina första auktioner som skall ut, nybörjare
    Det stämmer bra det Du kommer nog fastna i Traderaträsket du med

Mina börjar röra lite på sig nu och har ändå ett tag kvar. *hoppas på lite mer*
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-07-25 18:21:37 följande:
    De gör han... Ida va likadan Näpp.. ska inte ringa, inte tänka, inte planera.. Det funkar inte just nu iallafall så jag kan likaväl droppa saken på stört.. Tar jag på mig "det" just nu kommer jag gå in i väggen efter ett år antagligen, gubben jobbar för mycket helt enkelt och vi har nada hjälp av släkten som finns här.. Å jag vill verkligen kunna finnas här för barnen först å främst, det är liksom mitt liv   Får se om man gör nåt av det i framtiden kanske... Men visst e de sorgligt att avfärda det helt    *lite lessen*
     Förstår att det känns lite trist att behöva lägga det på is men det kanske dyker upp ett bra tillfälle senare i livet. Just nu skulle jag vilja åka utomlands och tjäna pengar och göra ngt liknande när jag kommer hem igen. Men men...drömma går ju
    alex 07 skrev 2008-07-25 18:22:10 följande:
    Och så blir det den tiden som jag lägger ut dom ikväll???? Har ju redan fastnat i köpträsket, så jag fastnar säkert i säljträsket också
    japp, den tid du lägger upp auktionerna blir deras sluttid. Det är rätt kul att sälja. Ialla fall när pengarna kommer in

Smaklig måltid!
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-07-25 18:31:31 följande:
    Ja, det får nog bli den randiga tröjan.. Byxorna är slut i vår strl.. Vårt problem är ju bara att det knappt får plats mer i garderoben men snart ska ju sommarkläderna bort och då blir det ju mer plats...
    Haha...ja, man kan ju lura sig själv det i alla fall

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta lite middag.

cu
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-07-25 18:49:31 följande:
    Det blev bara älgarna.. Jag gick emot min principer.. Håller tummarna att dom är fina! Nu är det middagsdax!
    Det är de säkert!
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-07-25 21:04:38 följande:
    God kväll på er!usch, vaknade inatt av att jag frös som bara den under mitt tjocka duntäcke. Så idag har jag gått med feber, ont i huvudet och halsen . Hoppas det försvinner fort. Men Panodil är bra ... Hade tröttnat framåt sen eftermiddag på att bara vara här hemma så vi åkte iväg en sväng och vips så var jag inne på eleraff . Blev ett par midiapple-leggings i stl 80 (hon har dem redan i stl 68) och en röd/lila hjämlmössa i stl 68/74. Fruktansvärt onödiga köp!! nu är Liam inne på andra natten utan napp . Igår var han lite ledsen och hade svårt att somna, men idag frågade han bara en gång efter den. Tjhooo, vi har äntligen lyckats få honom att sluta med nappen !! Grymt nöjd är jag!
    Inte kul med förkylning! Vad duktig Liam är som slutat med napp!
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-07-25 21:05:46 följande:
    Go kväll tjejer.Shoppas det nåt här eller är alla utslagna av värmen.Vår bastu till lägenhet är om möjligt ännu varmare idag, skönt att vi åker till landet senare i helgen, måste bara lägga klart trallen på balkongen och sätta upp tapet i M:s rum.
    Go kväll!
    Skönt att få andas lantluft och förhoppningsvis fläktar det lite i alla fall. Var ligger landet?
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:12:08 följande:
    Hur gör ni när ni vill ha mer än ni har råd med.Övertrasserar kontot eller sorterar ut det ni aldra mest vill ha???????????????????
     Väljer det jag mest vill ha och rensar byrån en gång till och lägger ut på T
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-07-25 21:15:15 följande:
    Landet ligger i Gnesta, en bit utanför Södertälje.Men vad är det för fel på Freshmilk, kommer bara till nån sida som heter levonline???
    Just ja! *minnet är bra men kort* Kommer till samma sida. Så surt!
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:17:15 följande:
    Ja jag har en hög som skall ut nästa månad. Det är en bra extra inkomst.Tack för svaretKänns ibland i denna tråden som att alla har råd med allt. Jag vill ju också ha allt ju suck.
    Jag har som policy att jag måste få in pengar från T för att kunna köpa. Har ett eget T-konto. Sen slinker det ibland ner ngt från Lindex av de vanliga pengarna men oftast håller jag mig till det konto. I alla fall alltid när det gäller dansk-shoppingen. Jag har verkligen inte råd med så mycket som jag skulle vilja.
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:26:04 följande:
    Jag vet vad du menar. Blir man någonsin nöjd??? Nej det finns alltid något mer man vill ha.Jag tycker att du är riktigt duktig. Måste nog erkänna att säljer jag för 2000 på t så handlar jag för 4000. Dålig disiplin har jag definitivt hi hi
     Jag har nog lite dålig diciplin jag med. Brukar ligga 300-500 kr back efter försäljning men det är ändå överkomligt.
    Jen80 skrev 2008-07-25 21:26:10 följande:
    Nej, nu hade man sett fram emot att ligga på stranden, men så blev det inte. Mår jag bättre imorgon så kanske vi åker då vi ska lämna in bilen hos en kille på Öland. Skulle ta några timmar så då hade det passat bra att vara på stranden samtidigt. Men men, kommer väl fler varma dagar. Ska inte gnälla förhar  jag knappt varit sjuk sen jag blev med Liam. När jag varit gravid och ammat så har jag lyckats hålla mig borta från det mesta. Jätteskönt!Ja, jag har haft lite ångest för det där med nappen, om han nånsin kommer sluta och har tänkt på hur jobbigt det måste bli vid nattning och så, men det har funkat väldigt bra. Alldeles för lätt tycker jag. Men han brukar aldrig ha den på dagen, utan bara på natten så det kanske inte var sååå stort steg för honom. Åh, va jag vill shoppa! Hittade inget till pojkarna på eleraffs rea, utan vill nog bara ha nytt till dem nu. Eller det blir nog mest Ilon som får lite Molo och så.
    Det blir säkert fler varma dagar men det är så trist att vara sjuk när det är soligt ute.
    Jag tycker att reasakerna är lite uttjatade nu och vill bara ha nya saker
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10