nikki2006 skrev 2008-07-24 20:37:28 följande:
Ja hur smart är man som aldrig lär sig. Kanske skall använda lite av dotterns solfaktorMen man vill ju att det skall gå snabbt. Jo det gör lite ont faktiskt, brukar vara värst när man skall sova och det känns som att man brinner upp hi hi.Men jag skall inte klaga för vi har haft SUPER KULVad har du gjort idag???
Har du inte kylbalsam? Det kan hjälpa mot solsveda.
Jag brukar vara rätt duktig att smörja in mig. Ibland glömmer jag dock helt men som tur är så bränner jag mig inte så lätt utom möjligen lite på kinderna. Idag har vi varit till min morfar och ätit lunch och sen har Noel badat här hemma i sin lilla pool. Vi har lekt och haft det bra. Imorgon bär det av till stranden på förmiddagen. En kompis kommer ut hit. Det blir kul att se om Noel gillar att bada i havet också

ängeln83 skrev 2008-07-24 20:37:15 följande:
GodkvällHär inne hos oss är det också tok varmt, tog med mej datorn till altanen, där var det liiite svalare ialla fall.Har ungefär samma dilemma som du, fast tvärtom, det blev en dyr vecka på Gotland, resten av pengarna ska gå till lite små utflykter, fast nåt litet ynka plagg får det nog bli
God kväll! Var Gotland bra?
Här hemma blir det varmt på övervåningen (där solen ligger på rätt bra och mycket fönster) medan nedervåningen är sval. Skönt! På altanen var det vid halv sex ikväll 47 grader i solen. Puh! Svettigt!