Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-22 18:55:17 följande:
    Kul med paket! Ja nu kommer ju värmeböljan säger dom, det tackar vi för! Vi åker till öland på torsdag Nääe, det var bara massa skit som vanligt. Milo fick en traktor med släp av mormor som gick i sönder nästan så fort vi packat upp den.
     Ja, det är som julafton! Tycker inte heller att marknader brukar vara så givande ur shoppingsynpunkt, mest skräp. Vi har skärgårdsmarknad här på söndag. Det är mysigt att strosa runt och äta våfflor

Najs med fotbad. Jag har faktiskt försökt att få ordning på mina spruckna tår och hälar jag med. Ett tips är att ta en fotkräm+massageolja (eller vanlig rapsolja) och smörja fötterna med efter fotbadet. Sätt plastpåsar över och ta på strumpor eller duntofflor en stund. Gör så några dagar så är fötterna som bebisfossningar sen
    Tjollabolla skrev 2008-07-22 18:56:58 följande:
    Hmm jag tycker nog inte att denna är brunvit?!www.tradera.com/KATVIG_bodysuit_i_velour_brun...
    Väldigt blå för att vara brun
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-07-22 19:21:29 följande:
    ÅÅH, vad smarrigt det låter *löööv kantareller* får man fråga hur du gör den smarriga rätten?
    Det var mumsigt. Stek bara lök, vitlök och kantareller. I med lite nyttig grädde (ja, jag går på diet men vad fasen fett blir man inte fet av ) och lite buljong. Salt och peppar.

Sen kokar jag pasta och blandar allt. Har man lite parmesan är det gott att riva lite över.
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-07-22 20:17:06 följande:
    Hellu i tråden Hoppas det nåt? Ska nog ta och beställa lite planeter nu minsann tror jag, Duntofflas N va sååå fin i dom idag    *tack för en trevlig dag tofflan*
    Halloj!

Tack själv för en trevlig dag!

Visst är den mkt finare i verkligheten? Blir det suit eller body och bralls?
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-07-22 20:18:36 följande:
    Haha, hur jag har det på hopping fronten är du ju uppdatera om . Fick hem en katvig dyna till vagnen igår o den är med i BT.
    Jättefin dyna!
    Angelinah skrev 2008-07-22 20:22:48 följande:
    Å gud va de låter gott   du kanske kunde öppna lite lunch restaurang du, typ nära en dk barnklädes butik??
    Ett litet café kanske? Det har länge varit min dröm. Då kan alla mammor dricka massa latte och äta smarriga bakelser som jag bakat. Är faktiskt rätt kass på matlagning annars. Finns ju dem här hemma som inte gör annat än mat på dagarna.
    Angelinah skrev 2008-07-22 20:24:32 följande:
    Urfiiiin!!! Velar mellan suit och body/byxa    suit e ju himlans mysit o där ingår ju tröja o byxa.. men body e ju body liksom    *svårt*
    Ja, suit är mysigt men det är roligt att få kombinera också... cerise eller svarta byxor till...
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-07-22 20:31:03 följande:
    Usch... Nu e bubblan dålig    lessen o snorig liten tjej.. Verkar nästan ha ont i öronen   *stackars*
    Men lillstumpan då! Krya på sig från oss!
    Angelinah skrev 2008-07-22 20:36:01 följande:
    Ja, cafe låter toppen.. Vet en bra lokal jag    Kanske man ska ta suit OCH body/byxa?
      Haha...ja, varför välja när man kan ta allt?
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-07-22 20:47:57 följande:
    Men pluttan då! Öroninflammation är ju inget vidare alls Hoppas att det hjälper med näsdroppar och spray.
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-07-22 20:57:59 följande:
    mina båda barn skriker och väcker varann hela tiden idag.Känns som att jag skall bli helt knäpp i huvudet. När den ena lugnat ner sig så börjar den andra och väcker.Har inte haft en tyst minut på 2 timmar, jag tror snart jag börjar gråta självär trött så att jag vill spy
     Men usch då! Finns det ingen avlastning så du kan ta en promenad eller så?

kram

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund.

Hepp!
  • Duntoffla

God förmiddag!

Kikar in en snabbis innan jag måste åka och handla.

Fina barn i BT precis som vanligt!

Idag får jag nog mina oranga ränder i rätt storlek. De ska vara skickade i går från EST. *hoppas*

CamillaJ skrev 2008-07-23 10:06:03 följande:
    Preggi-Han spelar i Kalmar, skälby..åh jag vill så gänra! Det är med Miss Li med.. Fasen vad ska jag göra snart finns nog inga biljetter kvar ! Hmm...
    GÅÅÅÅ! Jag har missat honom några gånger nu men ska gå i år med en kompis. Tyckte att jag var värt det trots att det kostar lite
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-07-23 10:37:33 följande:
    God dagens!!Ida har INTE ont i öronen!!! *glad mamma*   det måste varit nåt annat som spökade igår, men lite feber har hon o snorar en hel del, vi hoppas det är snabbt övergående Idag hoppas jag på några paket   får se när postis dyker upp...
    Goddagens!

Vad skönt att hon är bättre idag trots feber och snor. Fin present hon fick av moster! Och hon är superfin i den oranga suiten.

Yes!! Jag ringde ju FK i måndags eftersom jag glömt att begära FP för denna månad. Idag har jag fått pengarna!! Penga mun Innan jag ens brukar få. Får alltid 25:e annars. Det kallar jag service och från FK!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10