Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya--- Tack! Den är högintressant den overallen Skrattande

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    NovJenny skrev 2008-08-21 23:12:13 följande:
    Fungerade inte länken jag gav? 149 kr är ju inte så farligt.
    nä priset va ju bra   men jag föredrar molos  
  • RååSa BuBBlan
    NovJenny skrev 2008-08-21 23:14:52 följande:
    Man behöver ju inte bara ha en lurvis.
    Nä, man behöver absolut fler
    NovJenny skrev 2008-08-21 23:14:10 följande:
    Nu ska jag sova. God natt.
    Sov gott
    lillronya skrev 2008-08-21 23:14:27 följande:
    JA jag är SÅ nöjd med den.
    Hoppas den dyker upp igen så man kan gå o kika på den
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-08-21 23:18:32 följande:
    Den är i fint skick. ANing lite sån luddig eller hur man ska säga på ärmarna. Och så hittade jag en pytteliten svag prick på baksidan. Vet inte var den kommit ifrån....Här har Anjein den på sej och hon och bia är väl ungfär lika långa?
    Fy va go!!!
  • RååSa BuBBlan

hoppsan.. nu somnar jag snart sittandes framför datan.. Dags å knoppa tror jag

Cu i morrn tjejer!

**********SWEET DREAMS**********

• RååSa BuBBlan

Mårning!!

Tjollabolla skrev 2008-08-22 06:59:47 följande:
    Godmorgon! ÄR ni inte uppe än flickor?! Jag brukar inte vara först Vaknade kl fyra och kunde inte somna om. Nervös för att ringa jobbet och säga att dom får hitta nån annan. Jag har ju inte skrivit papper, men muntligt avtal är ju bindande det oxå. Nåja, dom får väl stämma mig annars dårå
    Go morron Tjolla

Å nu måste jag missat nåt? Fått nytt jobb?

Hur som kommer de gå så bra så att ringa!! *pepp pepp*
  • RååSa BuBBlan
    jojoa75 skrev 2008-08-22 05:21:54 följande:
    Kikar in från jobb, haft lugnt inatt, så jag har faktiskt suttit o läst ikapp.. Köpte oxå visst en molnfilt från barnrummet, en råååååsa. Har meandis bruna som snuttefilt till Emma, men den är såååå sliten nu så jag tänkte försöka byta ut den, hon gillar ju rosa.
    Du sover säkert   men grattis till en riktigt snygg filt   Jag vill ha en brun tror jag...
  • RååSa BuBBlan
    Myris83 skrev 2008-08-22 07:48:04 följande:
    Godmorgon tjejer!! Här är vi uppe i ottan som vanligt...05.30..Jag fundilerar på vilken overall Elsa ska få...vad tycker ni, POP, MOLO, Hummel, Reima???
    Morrn

Sitter i samma funderingar jag åxå *svårt*
    ängeln83 skrev 2008-08-22 07:48:22 följande:
    Godmorgon allihopaVaknade precis, Liam sover än, idag ska vi till min mormor på middag, ääälskar hennes goda mat Inget nytt?Hann ju inte med er igår efter vår shopping runda, kom hem ganska sent.Ännu en gång blev jag besviken på 1klass, fortfarande inga Molo nyheter upplockade Men det blev en tröja där på rea ialla fall, det var 70% på all Molo från våren, helt ok priser
    Mårning!

70 proc e himlans bra
  • RååSa BuBBlan

Nu e de JAG som velar ang snuggle

Brun vagn men vilken snuggle??? Va tycker ni?

http://www.freshmilk.se/popup_image.php?pID=2104&image=0&osCsid=cda38accf58f58291ccdad8d7fb7384f

http://www.freshmilk.se/popup_image.php?pID=2105&image=0&osCsid=cda38accf58f58291ccdad8d7fb7384f

http://www.freshmilk.se/popup_image.php?pID=2107&image=0&osCsid=cda38accf58f58291ccdad8d7fb7384f

http://pippilotta.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename=prd{68D9DC70-DE83-4348-B2CD-956806ECF582}_2227.jpg

mest sugen på nr 4... Va tror ni?

• RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-08-22 07:59:49 följande:
    Aaah, visst är det Synd att det inte fanns så mycket kvar bara. Mest tjej kläder, poetry suits och prickar.O vet du mer, stod o fingrade på en lila UJ igår också, himlans fin var den
    Näää.. var fanns den lila?  Jag som beställde en brun igår
    Tjollabolla skrev 2008-08-22 08:03:05 följande:
    Morning!Ja, nytt jobb. Igen. Innan jag hunnit börja på det andra Dom var ju så himla taskiga på det andra, satte mig på sktitider, Milo fick JÄTTElånga dagar på dagis trots att jag bara skulle jobba 70%. Men jag fick alla eftermiddagar. Tex freda 13-16 . Så jag ringde helt enkelt upp ett annat ställe, där jag blev erbjuden jobb innan i somras, men tackade nej. Och fick det Men nu måste jag ju ringa och säga att jag inte kommer. Dom tror jag kommer nästa måndag...*IIIH ONT I MAGEN*
    Men Tjolla!! De samtalet ska du nästan se fram emot!! Fy så taskigt av dom alltså, Milo har ju just börjat på dagis å självklart vill man ha mjukstart, sen om ett tag kanske man kan ta nån senare dag lite längre fram, men de måste dom ju förstå!!

Jag hade sett fram emot att ringa å säga det till dom..   *fy för taskiga arbetsgivare*

Peppar dig å ring så snart du kan!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10