Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-08-22 16:39:28 följande:
    Nope inte hittat nån ännu. Funderar på en Teutonia Timmy, kan fås för ca 500.
    Ja, men de e väl oki? 
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Tofflan-- inge rååååsa va som needs to go?

Liljan--- Å de låter som om du skulle behöva lite avlastning   hade jag kunnat så hade jag gärna lekt med Maia en stund!! Hoppas hon somnar i tid så du får vila o greja med måsten i lugn o ro!!

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-08-22 17:06:08 följande:
    Nope men en snygg OiOi Hobo sand Maroccan
    Do you have a close up picture?

går den till brun babyråååsa tror du?
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-08-22 16:48:14 följande:
    Ajust ja...måste ju berätta om min otroligt klumpiga sambo.Igår när vi åkte till Jkpg så lastade han in Buggan i bilen, när vi kom fram skulle jag ta ut vagnen...tror ni han har tagit med sittdelen, neeeejdå, bara chassit, sittdelen stod kvar hemma på vår garage uppfart
    Ha ha ha    *ASG*
    Tjollabolla skrev 2008-08-22 17:08:58 följande:
    Hej! Nu har jag blivit av med det andra jobbet, det är såååååååå sköööönt!!! Fick ett toppenschema på det nya, perfekt för Milo. 6 timmar om dagen. Helt underbart, jag är så glad att jag tog tag i det Klippt mig och permanentat mig har jag gjort oxå, kryllig som tusan Och T ligger på 3400, tjohoo!
    Å va härligt!! Ny kryllad o klippt, Ny jobbad, Ny inkomstad av T.. Perfa fredag!!

Grattis Tjolla till nya BRA jobbet!!!
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-08-22 17:17:59 följande:
    Angelinah- Bonti har annars en babyrosa Oioi Hobo eller messenger. Eller den gudomliga PPB Teaberry roll.
    Va!! har dom !!! totalt missat att kolla där ju.. *korkad*
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-08-22 17:19:39 följande:
    De har MASSA fint. Om du ändå ska ha vagn därifrån
    Men ååååå!! Min vagn verkar redan va skickad o dom hade ju  Petunia pickle bottom, Teaberry roll som jag vill ha!!! Att ja inte kollar först.. *sucka*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-08-22 17:24:17 följande:
    Åh tack alla! Genast känns allt mkt lättare. Ja dom blev ju RIKTIGT sura och sa att muntligt avtal gäller ju oxå men hon gav sig tillsist när jag berättade vad facket hade sagt. Tack och lov! Känns grymt bra! Tofflan: Jag fick ju ett jobb först, men dom la ju ett grymt schema och det var bara eftermiddagar och jobb på olika avdelningar.. Jag skulle i stort sett springa runt som en liten vikarie, vilket jag inte tycker att jag ska när jag gått 4 år på högskolan. Så jag ringde upp ett annat ställe där jag blev erbjuden jobb innan och fick det direkt, igen Nu ska jag jobba jämna veckor 9-15.30, udda veckor 8-14.30. Kan inte bli bättre!!Och nu har jag erbjudit mig att hämta pizza för jag har paket från meandi på posten
    Rätt åt dom att dom fick bli lite sura!! *dummisar*

Glad för din skull Tjolla   Härligt med massa bra nyheter för både dig och Milo!! De nya låter ju helt perfa!!
  • RååSa BuBBlan
    NovJenny skrev 2008-08-22 17:23:07 följande:
    hade beställd röd/oranga molo med lila mudd i strl 98 till Noah, men då var de slut. Tror ni 92 kan fungera till honom?Jag som tyckte 98 skulle bli perfekt...
    NovJenny skrev 2008-08-22 17:32:52 följande:
    ...alltså, jag undrade mest hur de var i storlek.
    Ida har 86 i sina o dom kommer räcka läääänge   Hur lång e lille N?
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-08-22 17:35:01 följande:
    Så...då var man brunett igen, tyckte inte att blondiner hade det roligare
    Äh... svikare    du ska se va tråkigt du får de nu
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-08-22 17:44:39 följande:
    Fast jag var aldrig riktigt blond, kanske därför jag inte hade så kul
    Ha ha ha
    Duntoffla skrev 2008-08-22 17:45:12 följande:
    Jag trivs också bättre som brunett än blond. Nu har jag ju inte varit tokblond iofs. Angelinah- vad har du för storlek i Idas turkosrandiga brallor?
    86 å dom e stoooora!!
    Duntoffla skrev 2008-08-22 17:46:03 följande:
    Visst var den skitasnygg?! De kanske kan slänga med en sån fraktfritt när du handlar för så mycket
    Ska baske mig maila å fråga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10