Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tofflan-- Nä så kan vi verkligen inte ha det

Buttelina skrev 2008-08-22 12:07:50 följande:
    *ljusgrå/rosa kant    ---------------------isabel jacka Ska hon ha*mörkt mörkt grå/cerise kant---------------isabel jacka?*mörkt lila/röd kant*röd/lila kant------------------------------isabel jacka?*ljust rosa/ljust grön kant------------------isabel jacka?*brun/blå kant*blå/röd kant------------------------lillebror overall el jacka?*turkos/knallgul kant---------------------lillebror overall el jacka?*ljusgrå/mörkgrå kant*grön/brun kant*mörkgrå/ljusblå kant------------------------lillebror overall el jacka?HJÄLP MIG!!! isabel ska ha två jackor och lillebror ska ha en jacka och en overall
    Hm...

mörkgrå/cerise är ett måste!! där har vi jacka 1 till Isabel. sen en ljusare tycker jag, gråa eller rosa

Lillebror skulle va superfin i turkosa som overall
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-08-22 12:14:56 följande:
    mm turkos är ett måste.. ville först ha overallen i den turkosa men sen började jag fundera över jacka tillsammans med de turkosa stjärnbyxorna *mums*
    Ja, de e inte lätt!!! Å höstens färger e ju nästan FÖR snygga!! De bara går inte å välja
    Andaloal skrev 2008-08-22 12:10:49 följande:
    Ja det skall jag göra.Säljer makens nån gammal kalson på BC Hahaha nej men jag måste gräva omkring hemma. Har lite auktioner på finska huuto. för att få in i euro som vi har här borta
    Ja, även om de blir en tia hit o en tia dit så blir det tillslut en hundring osv... Å de e bara på massa strunt som ligger hemma o skräpar liksom =massa nya fina molosar
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2008-08-22 12:21:30 följande:
    Oiiii! Så söt min Saga blev i den åskblå fleecen. Jag köpte den trots jag bestämmt mig för att vänta! Ljuvlig juh! Är det fleece/lurvprat här inne??
    Såååå fin!!! Å vilken snygg mössa sen då Skrattande
    loveliva skrev 2008-08-22 12:21:55 följande:
    Åhhhh snart är jag med lurv!!!!!!!!!!!Åker nu!!!Kommer snart med läskande lurvbilder brb
    SKYYYYYNDA
    mortillsju skrev 2008-08-22 12:23:28 följande:
    Åhhhh ja. Avskyr också behovssnacken....fråga honom om han har behoooov av en så dyr bil...ett sååå dyrt hus eller vad det nu är som han överkonsumerar
    Han överkonsumerar typ inget ju... Han e som Bella sa när hon va liten " Tomas.. han är söt men snål"  
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-08-22 12:29:10 följande:
    *ASG* Fy fasen vad roligt! Underbar kommentar!!!
    Ha ha ha ja den brukar vi använda här hemma fortfarande!! Så klockrent sagt av en snorig 4-åring sittandes bak i bilen helt apropå ingenting liksom
  • RååSa BuBBlan

Ingen åverallis i lådan   *snyft*

En liten snabb fråga åxå innan vi drar ut på ärenden

Har ni nånsin reklamerat en Molo till butik å så har dom lagat plagget? Ingen jacka,overall eller sånt.. Utan en body, tröja eller så?

*fundersam*

• RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-08-22 13:21:45 följande:
    Är så arg att jag kokar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jo de hade fått hem lurvar. DE låg så fint i sina kartonger. Frågade om jag fick köpa 4 lurvar. Ja, men inte idag sa hon, jag måste vänta tills allt är uppackat och hänger på galgar!!!!!!!!!!!!!!!! Så det var bara att åka hem igen Frågade om hon kunde hänga undan till mig, men hon visste inte vilka färger det kommit.Ullis- Hur kan du veta vilka färger som finns? Du fick väl hänga undan?Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Men va e de för stil?
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-08-22 13:30:04 följande:
    Angelinah: Pling i inboxen.
    pling tbax
    loveliva skrev 2008-08-22 13:32:16 följande:
    Ja, de lagade Hildas lurv förra vintern, det var hål i den när jag köpte den Fanns ingen annan, så de lagade den. I samma butik jag var i nyss
    Jag har fått en body lagad... Inte för att de gör sååå mycket, men tyckte de va konstigt.. Hoppas den håller nu bara, vill inte ha den lagad igen Fundersam

Nu ska vi iväg en stund, å hade hoppats få hämta ut åverall.. men icke
  • RååSa BuBBlan

Hellu

Bubblan har just åkt till farmor o farfar o mamman tar ett glas vin   Skönt med fredag!!
    I helgen ska de bara renoveras, gubben kör klart altanen o jag funtar på att börja med allrummet på nedre plan, de ska tapetseras/läggas golv/bytas dörrar o sen lister..  Undrans om lilla jag skulle hinna de på en helg?

Undrar varför inte min overall kom idag? Fundersam  den borde dykt upp, beställde i förrgår å pengarna drogs direkt ju.. Hm...

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-08-22 16:13:10 följande:
    Åh najs med lite vin så här på eftermiddagen! Här blir det nog också lite fix hemma och på tomten. Lägga golv, måla och byta dörrrar och listen på en helg? Hmm...min erfarenhet är att allt tar dubbelt så lång tid som man tror.
    Japp! Vin e gott Räcka ut tungan

Håller med.. de blir kanske liiiite mycket å få de klart, men jag e rätt effektiv och en jäkel på bygg o renovering
    ängeln83 skrev 2008-08-22 16:16:25 följande:
    Ååh, låter som du har det ganska härligt minsann Jag sitter här med en rastlös Liam och hund, o ute ööös regnar det. 2 timmar tills gubben min kommer hem. Sen ska jag nog tusan ta mej ett glas vid på altanen, o kanske läsa en bra bok Klart du hinner det Vi renoverade ju vårt källarum på typ 2 dar
    Japp, har de rätt shysst faktiskt    de e ju dock inte så ofta så jag unnar mig det

Kanske jag hinner med underarbete, målning av tak och tapeter iallafall, blir de tid över e de ju bara å hämta dörrarna liksom
  • RååSa BuBBlan
    Ullis 10 skrev 2008-08-22 16:26:46 följande:
    Vart beställde du? Blev också förvånad att de inte kom idag..
    Gucce..
    jompa skrev 2008-08-22 16:27:18 följande:
    Oj oj vilka planer du har då, själv ska jag vila mig inför måndagen Fast imorgon kväll ska vi på kräftskiva. Måste egentligen försöka hitta en dagisvagn men det är inte lätt, vill ju inte lägga mer än max 500.
    Japp!! här ska byggas

Fortfarande inte hittat en billig vagn?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10