Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

J essica skrev 2008-06-10 19:09:28 följande:
    Oj jag skulle aldrig våga ha på de till dagis Massor med kläder som bara åkt i sopen för att det blivit fläckar som inte gått bort i tvätten.
    Fast jag fläckbehandlar kläder nästan varje kväll. Det blir en hel hög som ligger där och väntar efter att ungarna lagt sig.. Men det är värt det!
  • snigelina
    ängeln83 skrev 2008-06-10 19:16:51 följande:
    Jag har snart 6 st, och fler lär det bli
    Du är snart värre än mig Förvånad
  • snigelina

Vi använder citrontvål på våra fläckar. Tycker det är läskigt med för mycket kemikalier när det inte är nödvändigt..

• snigelina
    gosmamman skrev 2008-06-10 21:47:23 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx är jag ot men om nån ska döpa och vill ha en annorlunda dopklänning så finns denna.GUUUD vad jag skulle kunna döpa mina ungar nu, får vi ett 3.e barn och ska döpa alla 3 så ska minstingen ha en sånhär *fantiserar*
    Åh, jag tycker den är apful. Visst, Dunderklumpen är Dunderklumpen.. men på en dopklänning? Näää Då tycker jag Plastisocks dopklänningar är fina, även om mina favoriter är de i linne från Minimundus.
  • snigelina
    isold2003 skrev 2008-06-10 21:54:46 följande:
    Jag höll på att ställa in stora killens dop för jag blev så osams med prästen angående dopklänning. Vi tvingades till en traditionell klänning. Lillkillen är inte döpt..
    Våra barn är inte heller döpta.
  • snigelina

Åh, hör ni de svenska fansen på läktaren? Jag sitter inte ens i samma rum som tv:n, inte ens i rummet bredvid.. men ändå..

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-10 22:20:57 följande:
    jojoa: så söt lill tjejen är  Underbara ögon på den bilden Belladonna: riktigt avis på den fina jackan, söt din tös är, hon klär skitbra i rosa
    Håller med dig i allt du skriver
  • snigelina

Gaaaaaah! Det är illa när man får hem kläder man glömt att man beställt.. Fundersam

• snigelina
    NovJenny skrev 2008-06-11 12:13:44 följande:
    Haha, men en trevlig överaskning iaf!
    Japp, det var det!  
  • snigelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-11 12:15:09 följande:
    Jag är också nöjd med Matador.... handlar dock mycket i deras fysiska butiker. Beställde första gången förr aveckan och det kom idag. Dock dröjde det bara för att jag strulade lite med att lägga till varor i ordern... vilket jag till slut inte gjorde ändå.Skoj att se vad ni andra har shoppat...
    Jag är hyfsat nöjd med Matador. Fick inte reklamera en Småfolk-tröja med tryckfel nyss, för man får räkna med tryckfel på deras tröjor.. Jaha? Borde inte det stå nånstans så man är medveten när man beställer? Har reklamerat andra Småfolk-tröjor både tidigare och nu från sommarkollektionen på andra ställen, det har inte varit något problem.

Men snabb leverans har det iaf varit.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10