Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-06-08 18:37:49 följande:
    ja här används kaninerna flitigt får väl ta bild på Maias kaninsamling nån dag...här finns sammetskjol, sammetshängslebyxor, sammetsjacka, body, leggings, knickers och linne Glömde jag något
    Schhhhhh.. vill också ha kaninr..
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 18:46:51 följande:
    hihi tror visst vi har någon som kanske smygläser tråden för vips så dök det upp ett mail från est
    Det var mitt "fel" Jag mailade också och frågade om shortsen och nämnde att du inte fått svar..
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 19:06:58 följande:
    Godkväll! Shoppas det ngt?ÅÅ jag är helt slut men nu äntligen äntligen är lägenheten färdigstädad för besiktning. Har städat 3 dagar i sträck nu. Tjohoo.... *NOT*Inte missat nån rea va på dom få timmarna jag varit borta? *viktigt jue*
    Usch, stackare. Vi hade den pärsen för snart ett år sen, fast det var ett helt hus att städa ur...
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 19:06:58 följande:
    Godkväll! Shoppas det ngt?ÅÅ jag är helt slut men nu äntligen äntligen är lägenheten färdigstädad för besiktning. Har städat 3 dagar i sträck nu. Tjohoo.... *NOT*Inte missat nån rea va på dom få timmarna jag varit borta? *viktigt jue*
    Molorea hos batinki
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 19:10:10 följande:
    Ja fy tusan vad drygt det är! Lägenheten är ju 1½ plan, 2 stora toaletter med badrum/dusch/tvättmaskin/torktumlare. Sen stort kök med diskmaskin och micro som oxå ingår så ja, det var väl som ett litet hus (105 kvm). Toaletterna och köket tar ju sån gryyym tid!
    Ja, det var en stor lägenhet! Så stort skulle vi behöva bo nu Huset var på 126 kvadrat (parhus, så det var åtminstone bara en halv trädgård att fixa till *s*) och nu bor vi på 88
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 19:15:13 följande:
    Oj hur får ni plats i det?
    Det går bra faktiskt Men visst vore det skönt med lite större.. och en uteplats Men i detta området finns inte så stora lägenheter, iofs finns det ett fåtal dubbellägenheter, men SÅ stort behöver vi inte
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 20:17:45 följande:
    ja så här fint kan det bli Bara en liten bit kvar nu
    Oj!

Ska ni flytta till den där andra lägenheten?
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 20:24:07 följande:
    Ja den där lustiga hyresvärden ville ha dit mig så gärna så jag fick en lägenhet gratis hela juli Haha...får väl flytta illa kvickt om han börjar bli ännu lustigare
    Ojdå, spännande! När lämnar du lägenheten där ni bor nu?
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 22:13:29 följande:
    Wohoo molo t-shirten från batinki fanns kvar Men vilka lustiga regler dom har, om jag inte hade satt in pengarna senast imorgon OCH skickat en prink screen på det så fösvann beställningen. Tur man var hemma liksom... Vad händer här ikväll? Shoppas det ngt?
    Ja, jätteirriterande Jag gjorde en stor beställning och hade tänkt betala på torsdag då jag får a-kassa, men det funkar ju inte så då får det väl vara då.. Det brukar ju alltid gå bra hos andra..
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 22:22:30 följande:
    Men du, maila dom och säg att det är fler än du som reagerat på det! Tycker det kändes väldigt hetsigt och inte alls trevligt. Jag tror det brukar vara 10 dagar på alla andra ställen oavsett om det är rea eller inte.
    Jag mailade förut, när jag fått min bekräftelse, och bad om att få betala på torsdag istället. Får väl se om hon går med på det, annars vet jag en som aldrig kommer handla där igen iaf..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10