Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej flickor! Åh vad skönt att "se" er, jag är verkligen inte van vid att jobba en hel dag. Är ju helt slut nu!

Massa fin post i bt! Ursöta Noel, så duktig han är på att gå! Han ser så go ut

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-14 17:54:24 följande:
    Hej tjejen!hur går det på jobbet? tack!
    Buttelina skrev 2008-08-14 17:56:23 följande:
    gud vad jobbigt trivdes du bra med arbetskamraterna?
    Ja dom var jättetrevliga, tack och lov. Känns ju lite lättare då. Har fått mitt schema oxå men det var väl inte superbra tyckte jag. Ledig varje fredag, men det gör ju att dagarna blir lite längre för Milo. Nåja, jag har ju en snäll mamma som hämtar om hon kan...

Inget nytt på G?
     Butte, vet du om Bombom fått in mer molo? Hur är det med barnen?
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-15 08:43:29 följande:
    hej tjejer kom inte in på fl på hela kvällen igår jäkla skit, vad är problemet liksom. Sen har natten inte varit bra, lillebror vaknar och gallskriker typ varannan timme, heeelt otröstlig, vet inte vad som var fel
    Åh lilla killen... Han har inte ont i öronen?
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-08-15 08:48:34 följande:
    Godmorgon!
    Åh stackars Emilio. Dom där kindtänderna är ju grymma.

Satt och kollade på mitt schema igårkväll och jag blev så himla ledsen. Milo får gå till  fyra en dag och FEM alla andra dagar! Dom som har gjort schemat slutar inte en dag efter kl 15 (oftast vid 12-13). Snacka om taskigt!! Sen visst, dom har satt mig ledig på fredagar, men jag jobbar ju 75% för att Milo ska få kortare dagar på dagis, vilket han absolut inte får nu. Jag ringde faktiskt chefen nu och sa att jag tyckte det var väldigt orättvist och hon skulle kolla på det. SÅ jag hoppas jag kan få nån eftermiddag iaf... Ser inte alls fram emot att börja jobba
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-08-15 08:55:18 följande:
    Bra att du sa ifrån om schemat! Hoppas att det blir ändring.
    Ja jag hoppas verkligen det. Kunde bara inte vara tyst. Jag vill verkligen inte att han ska bo på dagis!!
  • Tjollabolla

Chefen ringde igen och dom skulle kolla över shemat. Så jag hoppas det kommer en bättre lösning, eventuellt tar dom bort min lediga fredag, men dte är ju ok bara Milo slipper vara där så mkt.

Jompa: Ja, på en förskola har ju då dom flesta små barn och jobbar ca 80%. Så man får slåss om tiderna! Men att 3-4 stycken inte ska ha en enda eftermiddag och vi andra (alla nya såklart...) ska ha alla eftermiddagar är ju löjligt.

Nu ska vi åka till Malmö! Lockade sambon med att vi kan ju åka och gå i hamnen och vid turning turso o så. Men oooops då, där ligger ju LLM

• Tjollabolla
    jessiik skrev 2008-08-15 10:02:27 följande:
    måste fråga er, en av småfolk bodysuitarna jag köpte (i juni tror jag det var) har små hål längs sömmen på benet säkert 5 st, och inget man gjort för att dom kommit dit.Tycker ni det är dumt att gå till affären med den eller ska jag bara skita i det och kasta den? har ju använt den ca 3 gånger iom att det varit sommar å varmt.
    Det hade jag absolut gått tillbaka med. Så ska det inte vara!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10