Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-08-15 23:18:17 följande:
    Men du, jag vet flera som köper basplagg från: www.simplycolors.se De har orange baströja!
    Kyss Tänk att jag visste att du kanske visste nåt! Sååå bra! TACK! Vet du hur dom är i storlek med?
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-08-15 23:23:36 följande:
    Nu har jag frågat, hojtar när jag fått svar!
    Tack! Såg att det var dubbelstorlekar, så 86/92 måste det ju bli... Fanns ju många fina färger!
  • Tjollabolla

Godmorgon!
    Inatt har jag drömt om NS jeans.. Kanske läge för ett köp dårå... Men hmm undrar om man ska ta 86 eller 92? Har ju 92 i dom beiga, men dom är ganska stora. Han har ju iofs växt mkt i sommar och har inte testat dom på jättelänge.

Cirrus skrev 2008-08-16 08:51:58 följande:
    Ni som har handlat Hummels tracksuit. Hur är den i storleken? Jag har en snart 1,5 åring och undrar om jag verkligen ska köpa 86. Vill ju att han ska kunna ha den i höst.
    Menar du wct seten? Jag har den i 92 till min 1,5 åring och det funkar bra. Har haft den sen i våras och kommer kunna ha den läääänge till. Jättebra muddar längst ner vid fossningarna.
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-08-16 09:01:34 följande:
    Ja det bara krånglar!!Den mössan blir nog superfin!!
    Jag köpte skor på Din sko, med två blixlås uppe på ovansidan. Såg fina ut, svarta och vita. Jag hade helst velat ha likadana som vi köpte på skopunkten i våras, dom svarta i skinn (typ) men dom fanns inte alls kvar...
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-16 09:29:51 följande:
    TjollaGodmorgonKlart du ska köpa NS jeans då Jag beställde igår, till o med sambon tyckte jag skulle köpa, han tycker dom är urcoola.Vilka är du sugen på?Jag köpte 86 till Liam, samma storlek som han har på dom andra, och dom är ju fortfarande stora.
    Ja, fast Liam har väl ganska korta ben? Milo har växt som tusan i sommar, han är säkert 86-87 lång! Hans molo byxor i 86 sitter precis nu, dom gröna starsen byxorna i 92 funkar tom Förvånad Jag är sugen på dom som Preggi visade i bt igår!
  • Tjollabolla

Ohno, så var fina grön/blåa katvig tröjan slut på freshmilk i 92! Tyyypiskt! Såg färgen live igår och vi måååste ha en sån helt enkelt.

• Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-08-16 09:34:31 följande:
    Är det bara jag som tycker NS-jeansen är liiiite opraktiska med tanke på att barnet inte ens kommer upp på en stol?Tycker de mörka stela jeansen var omöjliga men armybyxorna är iaf lite bättre.Men för en klätterapa som Noah får man höra många ilskna vrål för att han inte kommer upp. Det är väl det enda minuset. Positiva jag...
    Va? Är dom så stela?? Då vill inte jag ha....
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-16 09:38:04 följande:
    LPL då? Där finns ju även NS jeansen.
    Hmm ja där fanns det! Fast jag vet inte om jag ska vänta med katvig tröjan, tänk om det kommer maaassa småfolk snart man vill ha. Åh beslutsångest! Tycker allt katvig blev så fult efter några tvättar sist.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10