Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-08-17 09:55:33 följande:
    Ja då blev man utkastad igen då Nu har dottern spytt så något dagis imorgon blir det inte, inte förrän tidigast onsdag då, så nu får vi se hur vi ska lösa detta, men med vår tur så kan hon nog inte gå på hela veckan för detta lär väl hålla i sig.
    Nej fy vad trist!!! Usch! Hoppas det är snabbt övergående.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Emmsan skrev 2008-08-17 10:01:37 följande:
    åhh är det den nya gröna??? funderar oxå på overaller... molos e ju ganska tunna o inte såå slitstarka direkt men mjuka   så man lätt kan dra på galonisar över efetrsom våra vintrar här nere är mer blöta än vita men ack såå snygga vad ska ni andra ha???
    Är inte molos overaller bra mot väta? Annars är dom ju inget att ha... Vi bor ju i skåne liksom
  • Tjollabolla
    Emmsan skrev 2008-08-17 10:12:08 följande:
    hehe o vi i karlskrona så jag vet hur ni har det ;) kan inte påstå att de är helt vattentäta neeeeej ;)
    Hmmm jasså... Då kanske man ska fundera över en annan.
    ängeln83 skrev 2008-08-17 10:12:27 följande:
    Jag kommer också vänta med att köpa vinteroverall, känns dumt att slänga ut en massa pengar om den inte kommer användas. Förra vintern var ju dom kalla dagarna ganska så lätt räknade.
    Jaa, fast nu när han ska gå på dagis så kommer den ju nog att användas ändå...
  • Tjollabolla
    Emmsan skrev 2008-08-17 10:17:56 följande:
    men som sagt jag rekommenderar molos iallafall eftersom de är mjuka är det blött kommer dagis att dra på galonbyxor över iallafall :)
    Hmm. Jag skulle vilja ha en lagom varm overall som står emot fukt oxå, han lär ju sitta på marken en hel del. Med regnbyxor över blir det ju varmt och jag tycker nog inte att det ska behövas över en overall.
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-08-17 10:18:59 följande:
    Funderar på en skaloverall istället så kan man bygga på under om det blir riktigt kallt. Pops är vind och vattentåliga.
    Ja man kanske ska kolla in en sån istället. Eller en Remia för dom är nog bra här nere.
  • Tjollabolla
    Emmsan skrev 2008-08-17 10:23:25 följande:
    ahh reima har jag ingen koll på men är inte de jätte varma oxå??
    Nej jag tror dom är ganska tunna, men ändå står emot kylan om det blir kallt. Min kusin hade en sån ett år och dom tyckte den var toppen iaf...
  • Tjollabolla

ÅÅ vad är det med fl?! Snart får dom ju skärpa sig! Har inte komit in på minst 1 timma. Irriterande när det spöregnar ute, Milo sover och man är för lat för att städa

Shoppingsugen, men vill vänta till nyheter!

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-17 12:45:38 följande:
    Börjar bli grymt irriterande nu, jag kommer in typ varannan timma, o när man väl kommit in så funkar det bara en liten stund Också shopping sugen, men på vad?Hoppas Småfolk kommer med mera snart, och att det är fiiiiina tröjor, än så länge känner jag mej ganska besviken på det som kommit.
    Ja av det som kommit är det inget jag vill ha. Jag vill ha den gröna med verktyg, vad jag vet nu. Kommer säkert mer, hehe det enda jag är lite sugen på är katvig tröjan, men jag vet inte om jag vill lägga pengar på den om den är kass i kvalitén. Och framförallt om det kommer småfolk & lurvar nästa vecka! Sen är det ju ns jeansen med, men dom måste jag kolla på irl..
  • Tjollabolla

Godkväll! Inte kommit in på hela kvällen, så jäkla dryygt!
    Men äntligen äntligen har jag iaf lyckats!
    http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=10360714&forum=354&road=my_replies&search=0&sort=&status=

Och så råkade jag visst fynda lite ot innan idag
    http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=70031696

Ingen annan som shoppat ngt skoj idag?

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-17 22:41:22 följande:
    Go kväll!Åh, bästaste velouren! Jag letar nya röda jag. Älskar de byxornaOch vilken Traderafynd! De där är ju svindyra!
    Hehe jag vet! Såg auktionen när det var 1 minut kvar och chansade. Blev chockad när jag fick den! Nypris är väl 6-700 eller?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10