Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Saraia skrev 2008-08-18 12:34:01 följande:
    men vilka danska shoppar har mololurvisar???
    Dom har inte kommit än. tror inte dom danska shopparna heller har fått ut dom.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2008-08-18 12:40:35 följande:
    Det verkar som om ryktet att Molo drog tillbaka 36.000 lurvar(pga undermålighet) stämmer med tanke på att de verkligen är försenade nu!
    Åh dom kunde skickat hit allihop så kunde jag bara bytt när dom behövdes tvättas
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2008-08-18 12:44:26 följande:
    Jag frågade om hon trodde att de kommer hamna på lagersalgen sen,himmel vad lurvar det blir där isf Men hon trodde att de eldade upp dem*dumt* men sa oxå att det nog beror på att lurven är lite av Molos stolthet och måste vara bra!
    Va!! Det gör ONT i mitt Molo hjärta. 36 000 lurvar på bål?! Herregud vilket slöseri!
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2008-08-18 12:44:07 följande:
    besviken man blir... Jag köpe ri första bästa affär oavsett frakt, färg eller nåt. Nä skämt åsido, men det ligger något i det - man behöver ju den nu!
    Hehe, jag håller med. Jag vill ha en turkos med gula kantband, NU! Det börjar ju bli kyligt på kvällarna.
    Och vart tar resten av Småfolk vägen? Nån som vet ngt om dom?
  • Tjollabolla
    Nika skrev 2008-08-18 12:59:34 följande:
    Hej Alla!Var inne på Batinki idag och hon fick första småfolksändningen!Röd tröja med cerise flodhästar (blå/turkos kant), rödorange tröja med bruna folkbussar, orange med bruna dinosaurier (grön kant) och en jättesöt beige body med ugglor (lite fablernas värld)...kunde tänka mig alla dessa! Hon skulle förresten ta in molos prickiga rosa/gråbyxor till barn ...men hade de rosa/grå randiga muddbyxorna till bebis..om ngn vill ha till katt/älgtröjorna...Sedan gick vi in i en annan butik som ska sluta med barnkläder så det var 50% på alla katvig, hollys, molo, kikkid!Glömde kolla om det fanns kvar några av höstens nya Molotröjor..måste nog in igen...Stod och klämde på katvigs fleecefodrade regnställ (fanns både brunt, grönt och rosa) men sansade mig och köpte 2 randiga katvigmössor (grön/grön, brun/cerise) och 2 kikkid fleece mössor för 250kr!
    ÅÅÅ! Hoppas det kommer ut i butikerna snart då!

Förresten, nån som vet om nån Nanoou suit i 92 finns på rea nånstans? Vi har den gula och den är ju så mjuk och gosig!
  • Tjollabolla
    siciliana skrev 2008-08-18 13:27:23 följande:
    Elda upp????!!! Snacka om att HÄDA! Kan de inte skicka de till afrika istället då? De som tjolla inte vill ha iallafall...
    Afrika hade jag inte en tanke på
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-08-18 13:38:37 följande:
    Våra barn hade lurvar alla tre idag när vi gick till fritids/dagis - de är så fina! Är helt kär i dem!
    Äh tyst med dig! Jag vill oxå ha!! Har bara en lurvoverall, men det känns ju liite väl kanske
  • Tjollabolla

Hej på er!

Var inne på Toddler och skulle se om dom fått in Nova Star, men det hade dom inte. Nån som har dom vidare jeansen? Eller finns det nån NS tråd? Ska beställa men velar om vilka...

Gahh ska vi behöva vänta ÄNNU längre på lurvarna!!!

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-08-18 18:34:43 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m34203770.htmlHär är NS tråden.Butte: Fina ungar i BT Nu behöver jag er hjälp: Söker Molos orange/röd randiga tröja i stl 74 och Katvigs chessprint tröja i orange rosa stl 74 eller 80.Och Molos Domino tröja med randiga ärmar stl 92 i junior.
    Hittade precis den
    Hmm kan nog inte hjälpa dig med dom kläderna... Den orange/röda tröjan hade jag med kunnat tänka mig, så fin!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10