Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Duntoffla, vilket fint kort på far och son i bildtråden. Lille N är rätt lik sin far
Duntoffla, vilket fint kort på far och son i bildtråden. Lille N är rätt lik sin far
Godkväll i tråden! Idag har vi fixat och donat i trädgården hela dagen och grillat med kompisar nu ikväll. Vi har haft varmt och skönt med sol hela dagen, verkar som det inte var så i hela Sverige med tanke på Milos klädsel i bildtråden! Så söt han är på hästen, ser härligt glad ut!
Ängeln, riktig liten verktygskille, nickarbänk och allt
Preggi, härliga bilder på dina töser, de ser alltid så glada ut!
SmillaMilla, GRATTIS till stora killen på 5 års dagen! Hopas att han har haft en riktigt mysig dag! Lillasyster söt som vanligt
Angelinah, söta Ida, kul att hon är med igen i bildtråden, vi har saknat henne!
Weronica, så söt din lille är!! Gaiasuiten passar perfekt i färgerna
Belladonna, Tara är jättefin i sina Molokläder
Några tips på uppskattade 5 årspresenter? Vår A fyller ju också fem i höst
Det låter lite ruggigt men mysigt med brasa!
Nej nu är det sovdags här. Ingen semester än så det är jobb som vanligt i morgon. Godnatt och shoppa väl!
God kväll! Rullar in efter en biokväll med tjejerna från jobbet. Vi var på Sex and the city och jag kände mig lite malplacerad, inte ett enda danskt plagg så långt ögat nådde
Idag kom fin post från Emmamai iaf, Mala, Danefae och Norlie. Jag var för snabb med att lägga in kläderna i garderoben så det får bli bilder imorgon men jag och lillkillen provade Danefae före bion iaf. Vilken service från Emmamai, snabb leverans, snabba svar på mail och supertrevlig när jag krånglade lite med betalning och bytte till kortbetalning i efterhand. Många plus till dem!