Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

NovJenny skrev 2008-06-28 23:01:31 följande:
    I knoooow, är så dålig på att lägga ut bilder och alla är på kameran och mobilne också. Måste ju bättre mig.Nej, nu ska jag lägga mig, sambon har spytt i natt så jag blir väl nästa.
    loveliva skrev 2008-06-28 23:05:56 följande:
    HOPPAS du klarar dig! Det känns som om jag är nästa på tur också, då Love har varit magsjuk i 2 dagar nu Go natt!
    Ajaj! Hoppas att ni klarar er båda två!
  • isold2003

Nu måste jag hoppa i säng jag med, ska jobba hela dagen imorgon Shoppa väl tjejer!

• isold2003

Hej hej! Jobbade natten till idag och fick inte sova många minuter så denna dag har varit lite kaotisk En date med Jompa på Slitage hann jag med iaf i förmiddags och det var jättekul att få träffas irl! Åh så söta barn Jompa!! Sen har vi haft gäster ikväll och jag yrar runt för imorgon bär det ju av till Island! Jag har inte ens börjat packa ännu.. Ser att Molonyheterna är på väg, då har jag lite att se fram emot när jag kommer hem sen Plus lite shopping från Enzokids i brevlådan då Det blev en ESL tjurtröja och ett par Mini A Ture shorts till storebror. Hoppas att ni får en skön avslutning på veckan, "ses" igen på tisdag!

• isold2003

Godkväll! Kom hem från en helt fantastisk semester på Island igår och imorgon bär det av till Norrköping med några kompisar. Ser att det börjar dyka upp nytt Molo i bildtråden, så roligt!! Själv fastnar jag som vanligt för de mer udda printen och tänker hålla mig till hösten, mina favoritplagg finns ju alltid kvar på reorna.. Än så länge är cirkusmotivet min favorit.

SmillaMilla skrev 2008-07-09 21:55:14 följande:
    Är jag efter nu eller?Men har ni sett detta "nya" märket?www.louielouis.dk/Tydligen en av dem som startade molo som gjort detta också.
    Visst är det kul med ett nytt märke med Molostuk! Slitage här i Västerås ska sälja dem så jag längtar verkligen tills den kollektionen kommer, tror att det blir Augusti här iaf.
  • isold2003

Tildamamman, ja det var verkligen länge sen! Tyckte mig skymta något om tokrenovering!? Ska ni eller har ni flyttat? För visst letade ni större hus?

• isold2003
    CamillaJ skrev 2008-07-09 22:19:20 följande:
    La in 2 bilder på lill skrutten i bildis.Åh undra om nåt kommer på lådan imorgon, matador bruka vara snabba men man bruka väl få lagerstatus eller va säger jag man bruka ju få order status va när de är sänt?Har iaf inte fått det
    Vad fin han är i den regnjackan! Känner igen det där med flygplansgalada barn.. Vad har du beställt?
  • isold2003
    Tildamamman skrev 2008-07-09 22:23:57 följande:
    Vi ska flytta. Äntligen hittat ett större. Så nu måste vi fixa massa smågrejer på det gamla innan vi kan sälja det. Börjar funder på om det finns folk som överlevt en flytt från en villa till en annan med två barn. Är det möjligt??Hur var Island då? Fanns det ngn shopping ?
    Vad kul att ni hittat ett hus ni vill ha! Spännande med flytt men oj så mkt jobb också. Speciellt att fixa grejerna med det gamla huset, det är ju inte lika kul att fixa saker åt någon annan.. Island var helt fantastiskt! Shoppade en sadel till min lilla pålle och ett par fleecetröjor till mig Vi var inte ens inne i  Reykjavik, vi spenderade all tid till att beundra Islands finaste hästar på Landsmodt
  • isold2003
    loveliva skrev 2008-07-09 22:34:11 följande:
    Låter underbart med Island! Har du Islandshäst? Jag har ett trögt halvblodssto och en underbar ponny! Liiite OT nu
    Ja jag har en islandshäst men den jag har nu är bara tre år och ska ridas in under hösten. Av någon anledning fick jag för mig att jag skulle få mkt mer tid över nu när pojkarna är större, vet bara inte hur det ska gå till att hinna med allt  Hur hinner du med två hästar!? Forstsätter OT
  • isold2003

Hej! Tillbaka från några dagars semester i Norrköpingstrakten med kompisar. Vi har haft det supermysigt! Var i Södertälje igen och den här gången hittade jag till Hippo. Och vem kliver in i butiken om inte Terezita! De två enda gångerna jag varit i Södertälje senaste året har jag stött på henne Lite shopping blev det på Hippo men inget danskt. Som vanligt är bildtråden underbar, så mkt fina barn! Nu har jag missat så många dagar att jag omöjligt kan kommentera alla tyvärr.

• isold2003
    maugu skrev 2008-07-15 09:02:16 följande:
    Hej!Det var ett tag sedan-välkommen hem från semestern. Visst är det komiskt att världen plötsligt blir så liten?!Kul att får träffas lite IRL..Allt väl?
    Ja det var länge sen, kul att se dig här igen! Jag håller lite koll på dig via din blogg
    Buttelina skrev 2008-07-15 09:17:55 följande:
    hehe, träffade du henne på hippo bägge ggr?? det kanske säger hur mycket tid hon spenderar i den butiken
    Första gången var hon på väg ner på stan, då såg jag henne från bilen, den här gången var det inne på Hippo  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10