Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-06-26 21:28:25 följande:
    God kväll! Här har jag haft en tråkig kväll då jag var bortbjuden hos en kompis på fika, men Ava satte stopp för det. Hon, en till och jag skulle träffas efter att alla barn kommit i säng, men Ava som är lite gnällig på kvällarna började gallskrika när jag satte henne i bilstolen  så jag fick gå in igen och hon slutade inte förrän jag satte mig i soffan och stack in bröstet i munnen på henne . Sen har hon legat där i nästan en timme och bara myst och jag har suttit och gråtit över att jag för en gångs skull skulle iväg och så blir det såhär. Tappade lusten totalt och har precis fikat en megafika här hemma för att jag skulle må bättre .Nä, Ava som är lite skrikig på kvällarna, men inte verkar ha så ont i magen längre, vill nog mest bara ligga och snutta läääänge. Jaja, kan hon väl få om det gör att hon blir glad. Nu sover hon iaf . Ska INTE shoppa nåt ikväll. Har shoppat tillräckligt och saker jag inte ens hade tänkt att jag ska ha. En velourjacka till Liam?!?! Jag som inte tyckte han passade i såna längre. Jaja, dagis är bra . belladona: Åh, va fina kläder! Älskar Hollys strumpbyxor. Vart köpte du dem?
    *kramar om* Jag förstår att du blev ledsen och jag vet precis hur det känns! Hoppas att Ava lugnar sig lite på kvällarna i fortsättningen så att du får komma iväg med dina kompisar snart. Det är som att de små känner på sig vilken kväll de ska krångla extra mkt. Jag satt precis likadant och storgrät på en möhippa för 2 år sedan..
  • isold2003
    ellenagnes skrev 2008-06-26 21:33:32 följande:
    Känner mig jättedum, men har sätt ordet MAT flera gånger. Vad står det för?
    Mini A Ture
  • isold2003
    terezita skrev 2008-06-26 21:37:37 följande:
    hahahahaha nämen e det sant!!!mig e det svårt att hålla borta från centrum vettu!! smet du inte in på hippo då, eller engla gåva??
    Jag hann inte tyvärr. Väntade på att stora killen och maken skulle masa sig ut från Tom Titt och lillkillen somnade i bilen. Bildae runt med förhoppningen att få syn på Hippo men såg det inte från bilfönstret tyvärr

• isold2003
    loveliva skrev 2008-06-26 21:46:20 följande:
    Försökte mig på ett köpstopp idag, ja det varade i hela 12 timmar  Men ikväll kunde jag inte låta bli köpknappen  Var ju någon som sa det var rea på kidzshop. Så 2 par NS army byxor blev det Perfekt färg till min lortgrisar. Och lite extra tyg på knäna Men NU är det köpstopp!!!!!!!!!!
    Bra köp! Dumt med köpstopp..
  • isold2003

Jompa, du spökar!  Kom hit på onsdag! Slitage har stängt mån och tis och sen på torsdag åker jag till Island! Onsdag är jag ledig hela dagen = massor med shoppingtid

• isold2003
    jompa skrev 2008-06-26 22:03:14 följande:
    Ja jag smyger visst Men då kanske jag skulle ta en tur till dina trakter på onsdag. Men finns det nåt annat kul oxå i V-ås? Barnen gillar ju inte shopping så jättemycket så jag tänkte de kunde få göra nåt kul sen efteråt
    JAA! Vad roligt! Det finns ett ställe som barnen älskar men som är rätt jobbigt för föräldrar.. Busborgen, typ ett jätteställe med klätterställningar, hoppborgar, piratskepp etc. Ligger bara 5 min från Slitage.
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2008-06-26 22:06:04 följande:
    Vad surt att vi har gäster hela veckan! Vill också kika på Slitage. hmm...undrar vilken dag de ska till Skansen?
    Du får övertyga dem om att onsdagar är bäst att åka till Skansen
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-06-26 22:11:50 följande:
    ffa den orange byxan reagerade jag på att den inte var lika klar o fin i färgen som de orange som finns på baby
    Hade du shoppat Villervalla på Moa&Max förresten? Hade de mkt? I större strl också?
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-06-26 22:15:17 följande:
    Ja shoppade på moa o max, dom hade en del men inte jättemycket. Jag kollade ju mest på klänningar och dom fanns upp till strl 116. Just i klännings väg så tyckte jag att dom såg rymmliga ut i strl.
    Tack! Får leta mig ner dit någon dag. Har knappt varit in där sen de flyttade (och slutade med Molo) men såg i tidningen idag att de rear nu så kanske det kan bli någon tröja från VV då
  • isold2003

Jag tyckte om Lindex orange velourbyxor jag Har kanske lite udda smak. De kändes lite mer höstiga och jag vill ha dem till hösten.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10