Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
VAR i så fall??
Nu shoppade jag iallafall Katvigs blå/gröna på LPL - de har stora strl. Så gick det med den bojkotten! Fast 29 kr i frakt för en tröja..
Och eg... jag la nyss ut 307 kr på en RANDIG tröja m strumpor o frakt. Trots att det jag köpt innan inte har hållit måtte vg kvaliteten (velouren undantagen)... Hm.. Sambon kanske har rätt.
Lovelina: Nu säger K att de väntar på lurvarna med lev. idag!
Jag la undan grön m svart band strl 110 o grå i strl 140. Dock inte säker på den sista.. Mina killar brukar ej passa i grått, för ljusa... Fast vi kommer just från frisören så deras grön/röda/svarta hår piggar nog upp!!! Kan någon expert hjälpa mig med vilka fler "killfärger" (om ni ursäktar uttrycket) det skulle komma? Blå köpte jag förra året, hade eg velat ha brun..
Trodde jag skulle ha två paket idag, men inget kom - man blir lite besviken.. Kul på måndag istället!
Suck... Jag brukar aldrig säga till mina killar att de får vara rädda om sina kläder (då är det jag som köper för dyra) men... Andra gångern med Katvigs velourbyxor på (igår) tar sambon med honom till stans värsta lekpark i ett par timmar. Behöver jag säga mer om knäna? Pappa kan väl tänka liiiite... Ursäkta långt inlägg!
Jag gör det:Krokodila.
Fast de var säkra o då hade det ju varit bättre att säga att de inte var lurvarna.. Hoppas jag ej åker i onödan imorgon...