Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-12 22:49:46 följande:
    Nja, jag tycker Molo är för varm för oss iaf.. Här var det inte riktigt kallt mer än kanske ett tiotal dagar och då kan man lika gärna ha fleeceställ under vanliga overallen så overallen blir använd mer än just de där tio kalla dagarna
    Ja, samma här - kanske bättre med jacka från Molo o en (OT jag vet) Reima overall - de är ju lite tunnare... Det har blivit så otroligt lite använt!
  • Ullis 10

Hjälp vore bra! Sugen på turkos munkjacka (Småfolk) m luva o traktorer. Är det någon som har den eller vet något om hur modellen är? Skulle just trycka på köp men är lite osäker...

• Ullis 10

Jag har börjat inse att det alltid blir så - först nja och sen vill ha! Meandi ska jag försöka dra ner på - känns så.. Tråkigt nu. Hatar dessutom stentvätt. Nyfiken på vad Småfolk o Katvig kommer med - vet ni något eller när?

• Ullis 10
    Tjejtriss skrev 2008-07-13 23:14:52 följande:
    Schhhhhhhhh... fast jag är inte så förtjust i Katvigs mönster, men lite ränder blir det allt Stella hade klänning och tights i rosa/blått i höstas så det får hon i annan färg i höst.Småfolk,ja, är ju lite orolig att vi kommer hamna mellan strl i höst/vinter. Gillar inte dubbelstorlekar..
    Jag går upp i storlek, tycker att det fungerar då de är lite elastiska..
  • Ullis 10
    Tjollabolla skrev 2008-07-14 08:38:58 följande:
    ÅÅÅÅ jag hittade mina MOLO KATALOGER!!! I en låda jag tittat i en miljon ggr, men jag trodde dom var större. *klant*
    Finns det flera för denna säsongen? Jag har den med tre vantfleecar på baksidan, hittar inte heller den just nu, misstänker starkt min sambo....
  • Ullis 10

Nu borde väl Rumba uppdatera! Lockande bild där!

• Ullis 10
    joasia skrev 2008-07-15 13:17:12 följande:
    hej tjejer, vet ni var man kan kika pa hostens molo kollektion - ska forsoka overtala min man att var lille kille absolut behover en fin overall
    I en katalog hos butikerna (overall i grönt, blått, rosa, grått, regnbåge mm) men ej på nätet än..
  • Ullis 10

Hoppas på mer fint från Molo (lurv o overall såklart) velour o ngt randigt från Katvig o lite häftiga om ni ursäktar uttrycket "pojktryck" från Småfolk. Vet att flera inte gillade det första från Molo, men jag har shoppat en hel del. Däremot är jag lite mätt på stjärnor f t. Kanske för att många andra gör liknande. Vore perfekt med manschesterbyxa med tass! Prövade just en kombo med isbjörnströjan o förra säsongens blå velourbyxa med vante på rumpan, fungerade bra!
    Åh, vilken overall är snyggast till en liten kille.. Den gröna? Då är det väl en grå mössa m gröna stjärnor till o jag vet inte om det känns så kul..

• Ullis 10

Nyheter på EST men det kanske ni sett? Molo.
    Lite besviken på den blå jackan m muddar, ser så urtvättad ut...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10