Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hm.. tipset menar jag.. Detta är för tidigt de brukar sova till niotiden... Tvååringen hade gått upp på egen hand, hörde plötsigt någon ropa "är det någon hemma"? Nu har jag bestämt mig för cross, isbjörnar o planeter. Lite lurigt med hur printet blir på isbjörnströjan när man inte ser den irl.

• Ullis 10

Tror ni experter attt det kommer många fler tröjor inom kort? Shoppar nu planeter, björnar, cross o ska sen ha lurv (till båda) o overall o mössa och... Det börjar dra iväg.. Hoppas man inte faller för en massa Småfolk o Katvig också!

• Ullis 10
    jompa skrev 2008-07-08 09:01:46 följande:
    Ja det tror jag, den kommer det ju massa fint från de andra märkerna du nämner oxå Är ingen Molo fantast så jag väntar lite med inköpen, men nån lurv blir det garanterat, om nu inte NS är finare
    Det är just det jag börjar känna, att man kanske ska vänta in det andra lite grann. Man blir ju lätt lite väl ivrig inför nyheterna! Regnet påverkar nog också - det känns liksaom helt naturligt att shoppa lurv i juli! Någon som vet när det kan dyka upp? Alltså Småfolk o Katvig?
  • Ullis 10

Min kille hade vägrat pga hjärtan.. Annars rätt uni.

• Ullis 10
    Tynne skrev 2008-07-08 09:11:19 följande:
    Min son är två år
    Då bör det ju fungera! Den var fin!
    Min tvååring skulle snabbt få en kommentar av sin storebror o sen skulle det vara kört. Så liten, men oerhört bestämd om att det ska vara bilar o dylikt på printen. Fasar för imorgon när crosströjan från Molo anländer till storebror och helt annat till lillebror... Han kommer inte att släppa den...
  • Ullis 10
    Nika skrev 2008-07-08 09:52:05 följande:
    har ngn av er sett det nya "märket" Molo star?skulle visst vara till lite större barn...Butte tex?
    Hepp, jag som återigen alltid letar Molo i större strl o print! (Min 5-åring är 130 cm lång). Vad är detta för spännande? Eller är det stjärnor på allt? Molo "star"?
  • Ullis 10

De menar inte något lite extra? Vad betyder storby?

• Ullis 10
    Nika skrev 2008-07-08 10:10:21 följande:
    Ullis 10 skrev 2008-07-08 10:07:56 följande:
    ha, ha vi får hålla oss tills ngn dansk-expert vaknar...
    Inte lätt! Undrar om t ex Eleraff tar in den serien? Ska kolla med dem!
  • Ullis 10

Nu är beställningen lagd, planeter, björnar o cross. Mailade Eleraff ang. molo stars kollektionen, samt när lurven anländer - lägger in info här när jag får svar. Ni som (avundsjuk!!) har tillgång till katalogen, vilka print på tröjor är det som kommer förutom de som är ute nu? Fler djur eller bilar eller vad blir det? (pojk) Vore kanon m lite info! Att de inte uppdaterar hemsidan, när de ändå är så tidiga med att sända ut!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10