Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nika skrev 2008-07-22 09:59:50 följande:
    Hej alla!Nu är vi tillbaka efter semeesterm...en vecka utan internet! Man får ju abstinens.Kunde inte hålla mig längre igår när jag hittade spacetröjan utan ränder. Så det råkade bli en beställning på den och älgtröjan till dottern..och så slank det med en småfolk klänning från rean...Vill ha isbjörnar till sonen men vill se den IRL så att inte printet på fickan stör för mkt + att jag gärna vill ha några isbjörnar på framsidan...Hoppas på leverans idag!Kan inte bestämma mig om jag tycker att pingvintröjan är finade med eller utan ränder på ärmarna..vad tycker ni?
    Har pingvinerna med fickan men den försvinner helt in i printet. Blir lite fler isbjörnar utan randig ärm. Färgerna lyser verkigen irl!
  • Ullis 10

Hej!
    På Mille P C hittar jag en tröja från LouieLouie m bilar.. Säljs detta i Sverige? Verkar läckert. Hm.. hoppas det inte kommer för mkt nu när jag shoppat massa Molo nytt.. Fyndat Småfolks flygplan på Linas idag o badbyxor (Katvig) på Rumba!! Fick tag i en ny biltröja från Småfolk(grön m orange linning) för matchning till Lindex oranga velourbralla, såg det i bt här, snyggt! Öland i morgon - hittar jag lätt Batinki (tror det låg på Öland)?
    Lovelina: var det ngt nytt på Krokodila?

• Ullis 10

Tack för svaren -kommer inte in på Freshmilk ju!! Bilarna såg läckra ut, men jag "behöver" en tröja.. Blir lite svårt att klämma in sonen annars!

• Ullis 10

alex 07 skrev 2008-07-25 20:36:23 följande:

Jag kommer inte in på deras hemsida
    Överbelastning från denna tråd??!
  • Ullis 10
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:12:08 följande:
    Hur gör ni när ni vill ha mer än ni har råd med.Övertrasserar kontot eller sorterar ut det ni aldra mest vill ha???????????????????
    Ha, ha - intalar mig att nu har jag köpt det som jag allra mest vill ha / tex nu när jag shoppade masor ur Molos första kollektion). Att det sen kommer mer som jag måste ha, det... Kasta in planeterna på T, du får nog ett bra bidrag till lite nytt!
  • Ullis 10
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:19:14 följande:
    redan gjort. Väntar på mina skatte pengar också. Tycker bara att storlekarna i web butikerna redan börjar bli ut sorterade så jag känner lite panik. Vill ju också ha lite av det nya.Är jag normal
    Normal vet jag inte, men som jag iallafall!
  • Ullis 10
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:27:43 följande:
    Ja man känner sig inte helt främmande bland er. men mina släktingar och vänner undrar nog ibland on man är riktigt klok hi hi
    Vaddå nog? Ämnet kom upp under en middag i stort sällskap häromdagen, jag hade dock bra svar. Här är det som tur är ok att diskutera Molooveraller i juni! Ventil för klädtokig som ej talar högt om det med andra!
  • Ullis 10

Hm.. Vet hur det känns med laptopen. Imorse satt min lillkille och ritade med två spetsiga pennor på morfars skärm, hjälp! Ny är den också...

• Ullis 10
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:40:50 följande:
    Min mamma sade senast till mig idag när jag visade lite av det jag vill köpa-men behöver de mer kläder???Svaret på det fick bli sanningen-nej de behöver inte dem men jag vill ha dem! och att jag får en kick av att se mina döttrar i vackra kläder+ att jag inte har så många andra hobbys att lägga mina pengar på
    Bra sagt, tillägget för min del va väl också det att de kanske ej behöver vara så mönstrade? (Läs Molo)

Apropå Star wars så är det de enda min femåring leker med / spelar på datorn/bygger lego. Nu när vi ska göra om hans rum så vill han ha sånt, typ wallies o dyl. men jag kan ej hitta, OT men tips mottages/inboxas tacksamt. Det var detta intresse som gjorde att han ville ha Molos planeter...
  • Ullis 10
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:49:51 följande:
    Ja det känns lite konstigt ibland att behöva försvara sin hobby.Det är ju ingen som ber en utveckla hur man kan lägga sina pengar på gymmet eller bowling klot eller paintboll grejer!!!!
    Eller hur? Sen det där uttrycket behöver de det? Jag menar, vad ska jag svara? Japp, allt är urvuxet till armbågarna och har hål på knäna! Äh, nu är jag trött på Freshmilk (brandvägg?). Ajabaja kommer oxå att få hem det (mfl).! Ska ha biltröjan (L &L) till min 2-åring, men insåg just att allt i hans garderob snart har bilar på printet. Det enda han själv vill använda som inte har det är Molotröjan m borr på!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10