• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hallå i tråden.

Nu har jag inte varit här på ett par dagar, mycket soool har det blivit i stället!

Har kikat igenom BT och det var sååå många fina barn. Ingen nämnd, ingen glömd

Men nu är jag lite shoppingsugen igen. Letar efter body och tröja (långärmade) från Katvig i grön/turkos. Finns detta på rea någonstans?

• Helle
    Tjejtriss skrev 2008-07-30 20:25:36 följande:
    Jag vet inte vad jag ska göra riktigt? Ett av de paketen jag skickade till en som var med i Ziggys-beställningen verkar vara på vift
    Sånt är så jättetråkigt. Ett av mina paket som jag skickade till en kund i början av juli har inte kommit fram än Det är bara att hoppas på det bästa att det faktiskt dyker upp nån gång.
  • Helle

Godkväll i tråden!

Ska till Malmö nästa vecka och undrar om det finns någon bra affär centralt? el som är lätt att ta sig till från centralen? Ska vänta ett par timmar på stan på att min syrra slutar jobbet, men har lilleman med mig så det behöver vara lite smidigt.

• Helle

Kan man få kika in i din blogg?

ängeln83 skrev 2008-08-03 09:56:24 följande:
    Tillbaka igen, fastande i min blogg ett tag.
  • Helle

God förmiddag förresten!

Det som skall shoppas här idag är kort till dopinbjudan. Själva kortet är färdigscrappat men det jag skall sätta det i

• Helle
    Duntoffla skrev 2008-08-03 11:08:10 följande:
     God förmiddag!Håller du på med scrapbooking? Jag var iväg igår och pysslade lite. Gjorde bla Noels 1-årskort
    Jag digi-scrappar (på datorn alltså) Höll på en del när Philip var liten, men nu hinner jag inte så ofta tyvärr. Kolla mitt galleri så ser du exempelvis Ps första år och en almanacka för året.

Kul med vanlig scrapping. Visst är det roligt att göra något extra när det är speciella tillfällen?

Sorry för OT.
  • Helle
    Duntoffla skrev 2008-08-03 11:18:53 följande:
    OT Åh vilka fina alster!  Man hinner ju inte så mycket direkt. Vi träffas några stycken kanske varannan månad och scrappar. Kul och avkopplande! Och som du säger roligt att fixa lite till speciella tillfällen. Gjorde inbjudan till Noels namngivningskalas ex.
    Tack! Du har inte scannat in något så man kan få se?
  • Helle

Jag ville också gärna se om det går bra

ängeln83 skrev 2008-08-03 13:38:26 följande:
    Äh, det är ju bara att ta sej tid Fast jag har varit dålig på att blogga under sommaren, men nu är jag på g igen.Ska snart uppdatera med planerna till Liams nya rum.
  • Helle
    Preggi skrev 2008-08-03 13:41:04 följande:
    Hej igen,Hemma igen och det blev en mardröms tur till affären. Tjejerna har aldrig varit mer till salu än då. De rev halva butiken så vi fick gå hem igen utan tapeter. Hoppas att min man kommer hem snart så jag kan gå iväg själv och titta. Men det får bli till en annan butik... Jag trodde jag skulle skämmas ihjäl.. Duntoffla, gud vilken fin kombo med NS och tärningar! Och väldigt söt pojke kläderna sitter på... Angelinah, vill du flytta till Flen?
    Usch vad jobbigt. Så hade vi det också när vi letade till sonens rum och då var vi ändå två vuxna och ett barn som vi kunde punktmarkera. De är snabba de små liven. Hoppas det blir en bättre runda senare idag.
  • Helle

Godmorgon! Jag är också här
    Förbereder mig för lång tågresa med lilleman.

Är det någon som vet hur mycket rea det är på de olika affärerna i Malmö på ex Katvig, Nanoou etc? Vill ju försöka göra några fynd nu när jag kommer dit

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10