• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

terezita skrev 2008-07-02 19:54:04 följande:
    måste bara visa vad katvigs hjälmmössor oxå kan vara bra till... milo har öroninflamation och gallskriker om han inte får ha lökar mot öronen, så vad passar bättre än en katvig mössa att hålla i dom åt han
    Cool kille.
    Är lite svårt att se på bilden, men mössan har ingen snibb i fram väl? Hur är den i storlek? Är lite sugen på en till lillkillen.

Godkväll i tråden!
  • Helle
    nikki2006 skrev 2008-07-03 08:02:53 följande:
    Jag vet hur det är: jag har redan blivit beroende efter bara ett par veckor. Lite svårt gäng att komma in i bara ibland. Det är typ bara 3-4 som pratar med mig, men det kommer väl. jag är ju så ny i trådenHa det så bra i helgen och jobba inte för hårt.
    Känn inte så. Jag är en av dem som säkert inte har "sagt" något ännu, men så är jag inte heller här sååå ofta. Bara varje kväll Hinner inte kommentera så mycket som jag vill och därför blir det lite hipp som happ då och då. Men jag tycker att alla "nya" i tråden brukar bli bra välkomnade av detta härliga gäng som skriver lite mer frekvänt än jag Så häng kvar!
  • Helle

God morgon förresten!

Jag är solo med Gustav (lillkillen idag). Philip åkte med farmor och farfar till landet igår och mannen är ju som bekant borta. Vilken lyx!! Så nu hinner jag säkert få undan både det ena och andra och kanske jobba lite med firman också på saker som måste göras.

Men först en fika med andra mammor ute i solen

• Helle

NovJenny: fina kläder! Lite avis för jag söker också vissa av dem

Ingen Uppsalabo i tråden?

• Helle
    nikki2006 skrev 2008-07-03 08:24:25 följande:
    Det ska jag göra tack för uppmuntran. Jag är lite som dig, ibland vill jag skriva och ibland sitter jag bara och läser vad andra skriver. Eftersom jag är relativt ny på det här med danska kläder så känner jag ibland att jag inte har så mycket råd att ge. men jag läser och köper och jag ska nog lära mig snart.Får kanske ta för mig lite mer och kasta mig in i diskutionerna lite mer. Är lite dålig på det
    Och jag "får" inte ge för mycket råd. Så det är inte heller lätt. Men vi hänger på ändå. Kul att läsa vad alla galna människor här inne skriver
  • Helle
    jompa skrev 2008-07-03 08:27:16 följande:
    Vad skönt med lite avlastning, då kan du och lillebror mysa i lugn och ro Sånt får man inte så mycket av tyvärr med nr2.
    Det är supermysigt. Känns skönt att ha tid för bara honom som du skriver Nu vaknar han så det är mysdags!
  • Helle

God morgon!

Är det någon som vet om Småfolks korta suit med bilar (den gröna) finns på rea någonstans. Jag har sett den med traktorer (är det väl), men jag vill ha den med bilar. Hoppas på ert minne!

• Helle
    Buttelina skrev 2008-07-04 08:49:35 följande:
    inte i nån e butik, men kolla på tradera... de går ut om 3 timmar... kanske finns nån till dig
    Där har jag redan span Men jag tänkte om utifall att det skiter sig (om man nu får säga så)
  • Helle

Kom precis hem från affären och upptäckte att jag vunnit den här
    www.tradera.com/auction/auction.aspx
    Mitt maxbud räckte m a o Måste väl anses vara ett fynd. Nu hoppas jag den är lika fin i verkligheten och att sonen kan ha den både nu och i höst.

Någon som vet om den här säljaren har en fysisk butik el webbutik också?

• Helle
    lillronya skrev 2008-07-04 12:46:02 följande:
    Ska bli spännande att se de på!Inatt har jag drömt om nån blandning av nya molosar som jag inte har råd att köpa och Michaela på vift i Italien....Gissa om jag vaknade på ett uruselt humör...Får inte tag i henne heller. HAr väl lämnat mobilen på hotellet och det är ju smart. Men inte när mamman är på väg att få ett hysteriskt sammanbrott!
    Hoppas du når henne snart, förstår att det är nervöst, men är säkert som du säger, mobilen på rummet och skoj på annat håll.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10