Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Emmsan skrev 2008-08-07 21:02:04 följande:
    behöver matchningstips har ÄNRLIGEN fått tag på min lamm träja m stjärnärmar.. men byxor??? mm har hittat med lamm på eleraff men jag blir snål 199 kr :( o de med stjärnor hittar jag inte heller har ni ngt annat tips ???
    Vilken storlek? Det finns blå med vita stjärnor på T nu. I 68.

http://www.tradera.com/MOLO_byxor_strl_68_NYA_-auktion-69436614

OBS!! Inte min annons!
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-08-07 21:20:47 följande:
    Nu verkar det vara bättre fart på tradera igen tyckte jag det såg ut som. Vad tycker ni?
    Absolut! Mina auktioner rullar på rätt bra tycker jag.
    ängeln83 skrev 2008-08-07 21:24:16 följande:
    O hej igen.Nu har vi ätit kvällsmat och sambon är på väg till jobbet, så nu är kvällen bara min Har bunkrat upp med en påse polly också, fuskar lite såhär mitt i veckan.Har försökt få ut en film på min blogg hela kvällen, och äntligen lyckades jag.Liam var ju som en duracell kanin men lugnade givetvis ner sej när jag tog fram kameran. Men om någon vill se en liten film på Liam så finns den i min blogg
    Åh, jag som är gottesugen! Tur att jag är själv hemma och inte kan åka och köpa smågodis...
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-07 21:28:17 följande:
    Jag har varit super gottesugen hela veckan, men här är det bara godis på helgerna, men nu stod jag inte ut längre
    Hivar du över några Pollysar?

Kanske ska kika i gömmorna om jag hittar ngt kul. Jag försöker att hålla igen lite men idag är det verkligen sötsug...
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-07 21:30:31 följande:
    Såklart, vi kan ju dela på påsen Så slipper jag få "polly mage" också juh.
    Haha...brukar du också prata om Polly mage? Min kompis säger att hon har en

Hmm...kan man lägga över klipp från mobilen till blogspot tro?
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2008-08-07 21:31:06 följande:
    åh tack! Någon som vet hur de är i stl?
    Jag köpte 86 först men bytte sen då de var för stora för Noel. Tror att du kan ha 80 till Svea.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-07 21:35:03 följande:
    Jupp, kul att det finns flera som får polly mage När jag ätit 1 hel påse polly ser jag ut att vara gravid i typ 8:e månaden Ja det kan man, jag la över från min mobil.
    Hmm...kanske ska testa. Har en liten snutt med Noels lätt hysteriska skratt
  • Duntoffla
    Loveliva- Hilda passar jättebra i lammen! Fast allt klär en skönhet heter det ju...
    ängeln83 skrev 2008-08-07 21:46:53 följande:
    Testa O säg till när du fått in det, tycker det är så roligt att se era barn mer IRL
    Det verkar kört. Hittar inte kabeln till datorn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10