Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

CamillaJ skrev 2008-08-08 10:18:35 följande:
    Japp det va klart nu, nej blev inget mer tänkte lite tshirts till Isak men struntade idet och tänkte då kan jag köpa mer nästa vecka haha 
      Smart att fördela shopppingen!
    jompa skrev 2008-08-08 10:19:45 följande:
    Är det sista ledigheten nu med sambon?Vi kan väl kanske ta en runda på stan inte nästa vecka men veckan därpå. Är ju ledig då utan barn som skolas in på dagis av pappa
    Andreas börjar sitt nya jobb i måndags så jag är ensam med Noel nu igen. Om det blir på en vardag måste nog N följa med om inte mamma och pappa kan vara barnvakt. Tror de har semester då.
    maugu skrev 2008-08-08 10:23:15 följande:
    Här är länken: www.trollcompany.no/index.phpVet att de säljer in märket i Sverige nu och att du kan få tag på dem i olika webshopar;www.norrbaggen.sewww.uteungar.se mfl Jag har 86 i min "parkdress" till Gustaf..blir perfekt i vinter..
    Tack! Ska kika där.

Måste sätta fart och städa lite nu.  

Kikar in lite då och då
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-08-08 10:34:54 följande:
    jag är också super peting för jag vill inte råka ut för en missnöjd kund och när jag handlar vill jag inte bli besviken. Jag vill veta vad jag budar på och tänker likadant när jag lägger ut mina auktioner
    Ja precis!  Men alla verkar ha olika syn på vad som är nyskick, fint skick osv. Säljaren hade ju bra omdömen så folk verkar nöjda. Kanske bildkvalitén som det är fel på.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-08 10:45:31 följande:
    Äh, mamma svarade inte, så ni får stå ut med mej ett tag till
    Min mamma vägrar också svara. *tråkmånsar*

Har dammsugit uppe nu. Bara nere och toaletterna kvar....urk!
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-08 10:48:04 följande:
    Mmm, hon kanske börjar bli trött på mej nu, har varit där varje dag hela veckan Äh, får nog lämna henne ifred lite.Du får gärna komma hit med dammsugaren om du vill
    Haha...tack men nej tack!

Fick precis svar från Poppen ang lurv och vad hon hade för sig skulle det komma i blå och rosa. *tråkigt*
    Lina med Liten skrev 2008-08-08 10:53:29 följande:
    God morgon!
    God morgon!

Hur är det med er? Bättre? Fått några provsvar?
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-08-08 10:59:42 följande:
    Nej det är inget bättre alls... Börjar bli smått desperat. Ska ta om ena bajprovet men annars har de inte hittat ngt... Och jag har provat att utesluta både mjölk o gluten... vad gööööör man alltså?? *sjukt orolig för lilla magen*
    Sorry att jag försvann. Har en skitsur liten kille här hemma.

Oj, vad knepigt att de inte hittat ngt och att gluten och mjölkuteslutning inte funkar
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-08-08 12:00:20 följande:
    fina combon med orange och söt kille
    Tack vännen!
    Preggi skrev 2008-08-08 12:07:32 följande:
    Goddag!Nu kom vi hem från en liten shoppingtur. Det blev lite reashopping 2 småfolk tröjor och en molotröja för 270:-  Idag är det min sista mammadag med Matilda när det bara är hon och jag här hemma. Det känns ledsamt. Nu sover hon och sen ska vi till ett lekland och leka på eftermiddagen. Vad hittar ni andra på?
     Jag sitter och funderar på en prommis innan regnet kommer...
  • Duntoffla
    Loveliva- Vad fint småfolksbodyn passade till molo-byxorna!

Tjolla- Kul när man hittar passade kombos i olika märken! Jättefint! OCh snygg i håret också

Lina- Vilken go tjej i LL!

Ängeln-  Söt Duracellkanin i regnbågar 

Nikki- Åh vad fin Jessie blev i blommorna och mörka jeans!

Jacao- Vad fin Greta blev i nya Katvig. Så kul att se det på!

Isold- dina killar är så fina jämt. Det märks att mamma har bra smak. Kan man hitta Björnklobyxorna någonstans fortfarande?
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-08-08 12:34:30 följande:
    Tack!
    Antog nästan att de var därifrån. Jag får spana där. Hur är det i storlek? (om jag skulle hitta någon) Normala?
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-08-08 12:39:21 följande:
    Åhhh kollade just på MAT ytterkläder och shit pommes så fina. En fin röd färg och en mörk lila som föll mig i smaken. Sen var det massa annat fint oxå. Vill haaa
    Var?
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-08-08 12:42:17 följande:
    De är normala eller kanske lite stora i modellen. O har precis börjat kunna ha dem utan att vika upp byxbenen, de är strl 92 och han är 95 cm lång.
    Ok. Då borde jag lätt kunna ha 80 till Noel i alla fall.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10