Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-08-07 21:42:19 följande:
    Blir tokig på bebben, hon somnade i bilen hem fr v-ås och nu är hon ff uppe. Hon som alltid sover vid kl 19 och nu vrålar hon som en galning inne i sin säng, hon har suttit här o byggt duplo en lååång stund så vi trodde hon började bli trött nu
    Såna kvällar är inte så skoj. Hoppas att hon tröttnar snart.
    Preggi skrev 2008-08-07 21:48:35 följande:
    Godkväll!Äntligen tror jag att P somnade. Här sitter jag och äter daimstrut. Nyttigt va?Shoppas det nåt här ikväll? Gud vad fin hon är i lammen. M har just växt ur hennes lammtröja och jag sörjer verkligen.
    Go kväll!

Vad gott! Varför hittar jag inget kul i vårt skafferi när jag är så himla sugen? Undrar om sambon orkar svänga förbi Donken eller något
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-07 21:55:57 följande:
    Ajust ja, idag har jag ju shoppat Molo också ju, höll på att glömma
     Vad då?
    ängeln83 skrev 2008-08-07 21:55:28 följande:
    Typiskt.Jag laddade över filmen via bluetooth.
    Aha. Jag ska inte uppta tråden med det *funderar på hur man gör*
  • Duntoffla
    Helle skrev 2008-08-07 22:02:15 följande:
    Mycket fint i BT.Duntoffla: fiin body. Den skulle jag också vilja komma över på Tradera
     Ja, det var ett bra köp.
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-08-07 22:00:53 följande:
    Jag hittade inget hos oss heller men jag skickade iväg F till macken... Känner mig lite sugen på shopping men har ingen aning om vad jag vill köpa. P behöver ju byxor. Nån som har koll på var det finns NS på rea?
     Vad snäll han är! Blev det träning ikväll?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-07 22:06:57 följande:
    guuud vad tråkigt det är att lägga ut kläder på tradera . men jag har kört en liten rensning nu. ska ut med mer men jag orkar inte nu.hur är det här shoppas det något?
    Visst är det trist men skönt när det väl är ute. Jag har storrensat jag med. Har lite mer att slänga ut vid tillfälle.

Jag har shoppingtorka. Kollar mest runt
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-07 22:12:01 följande:
    kan ju visa lite snabbt det är ju släppt nu så...
     Fin turkos men här blir det nog den grå med blå kantband tror jag nu när jag ser den där.
  • Duntoffla
    Billabong skrev 2008-08-07 22:14:07 följande:
    Jo, jag hann se tipset om kidz - men hittade tyvärr inget... Eller alltså, inget jag ville ha på rean. Däremot finns MASSOR nytt fint - men det handlar jag lika billigt i min egen lokala barnbutik o får in bonuspoäng = rabatt. Ok. Hade för mig att du hängt i 30+trådarna ett tag men minns nog fel då.
    Hängde där när jag var gravid men väldigt sporadiskt på slutet. Kikar in då och då men hänger inte riktigt med i snacket.

Varför hittar man alltid saker till ord pris när man kollar på rea?
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-08-07 22:15:12 följande:
    Vad du är duktig. Här ska de rensas med. Jag har bara så svårt att ta tag i det men nu har jag iaf köpt mailingbags. Ett steg framåt...
    Ja, det gick toppenbra. Noel sov när jag lämnade honom men hade tydligen vaknat ganska snart så de tog in honom på Minisats. Han var själv där Satt och lekte när jag hämtade honom en timme senare.
    Mailingbags? Då är du på god väg. Sitter och skriver min avsändare på mina nu. Aptråkigt!
    Buttelina skrev 2008-08-07 22:15:13 följande:
    japp den blir det i jacka här.. men jag ska ha en turkos overall
    Är inte så förtjust i overallerna alls tyvärr. Det får bli overall av annat slag här.
    ängeln83 skrev 2008-08-07 22:15:35 följande:
    Här blir det också en grå, känns som en bra färg där inte smuts syns så väl, o nu när jag fick se den gröna så blev jag sugen på den också.Men den turkosa gillade jag sådär, tyckte den blev lite too much på nåt vis.
     Jag tycker den är snygg men undrar om inte N passar bättre i mörkgrå. Och som du säger så syns inte lika mycket smuts på den. På gott och ont. Hans grå han har nu är perfekt på så sätt.
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-08-07 22:23:35 följande:
    det här har säkert frågats om flera gånger...men man hinner ju inte riktigt med i tempot i denna tråden är det någon som vet när lurvarna börjar säljas? åker ju bort nästa vecka och börjar bli orolig för att den lurv jag vill ha ska ta slut innan jag kommer hem igen. kanske får gå in på matador och be honom lägga undan en åt mig jag hade förresten stora förhoppningar på den lila lurven men i katalogen ser den lila så ljus ut...jag hade hoppats på en riktigt mörk lila...men men det får nog bli en grå här också.
     Enligt rykten så ska de släppas nästa vecka. Jag kan shoppa åt dig om jag hittar någon. Vilken storlek i så fall?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10