Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

FL Lisa skrev 2008-08-07 22:27:35 följande:
    dunis - tack för det erbjudandet. det kanske jag nappar på...ska kika in på matador på måndag och höra vad han säger...men blir jag inte klokare på det så hojtar jag på dig och storlek är en bra fråga. vad ska du ta till N? jag funderar på 86..men jag hade ju hoppats på att dom skulle hinna komma till matador innan jag åker så vi hade kunnat gå in och prova
    Jag tror att jag väljer 86. Noel har 74 i sin gamla och den kan han fortfarande ha. Vill dock att den ska räcka både höst och vår så då får det nog bli 86. Ja, hör av dig om du vill att jag köper en åt dig.
    Preggi skrev 2008-08-07 22:27:41 följande:
    Idag blir det sängen tidigt för mig. Godnatt! Shoppa väl!
    Go natt!
    loveliva skrev 2008-08-07 22:32:26 följande:
    Visst brukar lurvarna vara utan luva i stl 98 & uppåt? Vill inte ha luva, så knöligt att han jacka över då.
    Ja, jag har bestämt för mig det.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-07 22:44:27 följande:
    ja, overallen är brun... verkligen service, jag blev såå förånad
    Undrar om den bruna kommer i jacka också. Den var skitsnygg!

Sitter redan och funderar på vad man kan matcha stjärnbodysarna med UTOM tillhörande byxor...
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-07 22:49:02 följande:
    liam hade varit såå fin i den gröna!
    Tänkte på den grå mest. Fast det blir nog en av varje. Var inte så impad av de lilarandiga. Vet inte om lila är Noels färg riktigt. Trots att jag har försökt...
  • Duntoffla
    jacao skrev 2008-08-07 22:49:42 följande:
    Den grå lurven, är det den som finns bild på hos rumba? Så svårt när färgerna ser olika ut på alla bilder ju...Stjärnbodysar Får kanske ta o maila krumelur
    Ja, man skulle vilja se IRL. Fast på Buttes bild såg färgerna klara och fina ut.
    ängeln83 skrev 2008-08-07 22:53:06 följande:
    Nu ska jag gå och lägga mej i sängen och kolla lite på tv, sen ska jag drömma väldigt lurviga drömmar Ha en fortsatt trevlig kväll/natt tjejer.Natti!
    Go natt!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-07 22:55:19 följande:
    mm tror det är den
    Haha....space har jag inte. Måste nog se den kombon först. Gillar inte när det blir för rörigt. Däremot har jag ett par turkosa velourbrallor från Fluffdesign som kanske skulle passa. Eller svarta velour
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-08-07 22:57:39 följande:
    Kan inte se bilden Är det rosa stjärnor? Vilken färg på lurven?
    Rosa/gröna och gul/svart/turkosa . Som tröjorna och byxorna
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-08-07 23:00:12 följande:
    Ahhaa en rosa MÅSTE Hilda ha! Hon har ju byxorna Men vilken lurv var det då?
    KOmmer bara ihåg den bruna med blå kantband och den grå. Bruna var en overall. Såg ingen rosa...
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-08-07 23:03:44 följande:
    Händer här då?
    Halloj!

Butte visade precis en bild på fina lurvar och stjärnbodys som Krumelur har på gång Räcka ut tungan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10