• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-10 22:46:51 följande:
    hehe, men suits är ju såå praktiskt
    Starkt att motstå! Själv har jag ju svårt att göra det som det kanske märks..

Byxorna jag beställde till P på poppilopp var ju slut. De frågade om jag ville ha en annan vara till 10% rabatt. Jag hittar inget...

Vad har ni för erfarenhet av lilla Max?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-10 23:02:10 följande:
    ta en fin småfolktröja av lillamax har jag bara positiva erfarenheter snabb leverans
    den orangea med hjärtan? Jag tror jag har alla småfolkskläder jag vill ha nästan..
    Då hoppas jag mitt paket från lilla max kommer imorgon då. Beställde i förrgår...
    svischan skrev 2008-07-10 23:08:03 följande:
    Vilken byxa beställde du, och vilken storlek? La just en beställning på de plommonrandiga muddbyxorna i stk 104 nämligen, hoppas inte att det är de som är slut!!
    Jag beställde dom byxorna i 98. Hur lång är din tjej du ska ha 104 till? Jag vill så gärna ha dom byxorna!!
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 23:04:59 följande:
    Preggi & J essica - jag inboxar er imorgon om hur mycket ni ska betala. Just nu orkar jag verkligen inte räkna....
    Det går jättebra! Hoppas dom är snabba med leveransen...
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 23:29:56 följande:
    EST har byxorna och fraktfritt. Jag beställde mina där Den orange småfolktröjan med hjärtan är fin, den har vi!
    Vilka är det då? Svårt utan bilder när man är trött..

Jag ska nog ta den tröjan..
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 23:36:22 följande:
    Byxorna ligger under leggings Purple om du ska ha lila, men det fattar du nog själv
    Tack! Jag tittade under byxor.. Är det samma som finns på poppilopp? 169:- På poppilopp fraktfritt och EST tar 199:-
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 23:43:40 följande:
    Oj, Poppilopp måste ta fel pris, för de ska kosta 199. Men skulle du ha de orange är det ju inte purple men det fattar du nog också.
    Jag vet.. antagligen därför dom är slut? Jag har inte sett bild på de lila. Finns det bild på dom nånstans? Har dom orangea på ingång till M så kanske det är fint om de inte är likadana? tål att tänkas på...

Hej CamillaJ!

Hur är det med er? Såg att Isak har lärt sig cykla utan stödhjul! Vad duktig han är.
    P har ingen cykel...
    Så fina bilder i BT på dina killar!
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 23:47:37 följande:
    Nu blev jag tvungen att beställa ett par såna till min mellantjej. Dumma du
    Sorry... Har du dom till din yngsta? Vilken strl isf?
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-10 23:51:07 följande:
    Hej på dej jo det är bara bra här!!Nej nej nej .. hehe det är med stödhjul haha.. han har inte varit intresserad av att cykla innan så jag blev så glad idag när han kom på hur han gör och ja att han cyklar helt enkelt Ska bli skönt om han klara det super sen då vi kan cykla ihop till dagis så jag kan ha Albin i barnsadeln och Isak cyklandes brevid!
    Jaha men det är ju kul att han vill cykla. P är så nöjd med sin 3 hjuling så vi sa att vi väntar med cykel fast jag är ju sugen på att köpa cykel. Fast ja, jag är ju sugen på att köpa allt...
    Har ni långt till dagis? När börjar dom?
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 23:58:36 följande:
    Japp.
    Vad ska du matcha dom med?
    Jag hade ju planer för de orangea om jag ska byta måste jag ju ha en ny plan...
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-11 00:02:58 följande:
    Go kväll på er!!och gonatt alla som kryper i säng nu när jag kommer Ngn mer som fått in Molo nyheter de senaste dagarna - jag har varit lite off här. Poppiloppen såg jag.
    Godkväll!

Fina bilder på skatten i BT.
    CamillaJ skrev 2008-07-11 00:03:22 följande:
    Nej det är bara ca 100 meter eller nåt cykelväg ..sen under en bro sen framme hehe så de är lätt väg för barnen sen. Usch dom börja den 13 att skolas in och jag börja jobba nu på måndag  fasen va tiden gick fort!!!Så när börja du ??? Ja Isak fick sin cykel när han var 2 år av oss i födelsedagspresent ,dyr var den me ..men den är snygg
    Vad skönt att det är så nära. Oj, ska du börja redan på måndag? Känns det bra?
    Jag börjar 18/8 och M börjar 11/8..
    Vad är det för cykel?

Jag har ingen aning om byxorna. Hoppas att Matildas kommer imorgon från lilla max. Då vet jag mer.. Jag tog 92 från baby till henne. Hoppas dom passar...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10