• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

En annan sak. Om det finns fler Örebroare i tråden, eller av alla er som tjuvläser här så kan ni väl skriva en rad i min GB eller inbox

• Helle

Då har du mycket shoppingpengar till fredag Jag inboxar dig senare idag.

J esssica skrev 2008-08-12 10:25:05 följande:
    wiiiiiiiiiii nu kom mina skattepengar
  • Helle

Var hittar man Molo från 98? Säkert är det nämnt här redan, men jag hänger inte med i svängarna.

• Helle

J esssica: är du här i kväll? Har du sett Cacaus nyhetsbrev? Vi får hoppas att inte hela butiken är utrakad på fredag

• Helle

Butte: ååhh, vad fina barnen är i miniapple. Jag vill också att de ska komma tillbaka. Ääälskar!

• Helle
    Buttelina skrev 2008-08-15 13:52:30 följande:
    tack ja miniapple var heeeelt klart finast!!
    jag är bara ledsen att jag inte har så mycket sen Philip. Hojta när lillebrors ska ut på T (om de ska det någon gång).
  • Helle
    Duntoffla skrev 2008-08-15 15:40:59 följande:
    Isold- grabbarna är superfina i sina Molo och Mat-kläder! och massa fina linnen också Lollypop- söt lintott i ESL!Incommunicado- Åh, snygg shopping! Börjar bli mer och mer sugen på prickarna.Nilam- Vilken söt tös i rosa leggings och älgar!Helle- vilken goding! Hur gammal är Gustav nu?Butte- Åh vad fin Isabel är i miniapple! Och Bia! Säger som du...vill också ha miniapple tillbaka. Helt klart snyggaste Katvigsprintet!Schysst min Bia har! Vem räcker han ut tungan åt? Syster?
    Tack 3 månader är han nu.
  • Helle
    Duntoffla skrev 2008-08-15 18:20:21 följande:
    Såg just att jag råkat skriva i BT. Sorry, det var inte meningen!Weronica- Underbart söt son du har! Måste erkänna att jag är lite sugen på Moon kids velour. Ser superfin ut. Är den normal i storleken?Angelinah- Åh, vilka fina semesterbilder! Gillar särskilt den sista. Jag ÄLSKAR också glass Och vad fin klänningen är! Vad är det för tryck på den?
    Velourbyxorna är lika stora som ribbyxorna. Ganska långa alltså, men så ska det ju bli den snygga puffen längst ner också. Tröjan är bredare än ribben o ganska normal tycker jag.
  • Helle
    katarina118 skrev 2008-08-15 19:27:50 följande:
    varifån kan man beställa moon kids+
    Finns på flera ställen. På moonkids hemsida finns alla återförsäljare.
  • Helle
    jompa skrev 2008-08-19 21:41:38 följande:
    Helle: Så fin den nya suiten från Hugin var. Har de kommit till butik
    Visst är den.
  • Helle
    Buttelina skrev 2008-08-19 22:47:53 följande:
    helle: vilken underbart liten söt gustav i fiina hugin mugin suiten!
    Tack
  • Helle
    Duntoffla skrev 2008-08-19 22:52:49 följande:
    Helle- Jättefin Hugin-dräkt på Gustav! Kanske ska spana lite Hugin igen... Novjenny- Söt dotter och pappa! Preggi- Härligt kort på P! Är det där de nya tapeterna? Skitsnygga!Go natt!
    Tack! Den var jättefin på. Så bra att ha en liten modell igen

Syns det att jag läser igenom tråden nu...
  • Helle
    gosmamman skrev 2008-08-20 20:48:37 följande:
    Gokväll!Tjolla- Fiiina milo i unisex tröja, han passar superbra i den.Helle- Huginomumin suiten är ju heeelt fantastisk, fanns den i fler färger? Vart har du hittat den?Butte- Superfina overaller till kidzenLiljan- Har maia klippt sig? Då slipper ni kammnings kampen nu då? Så fina molo jeansen är och hon passar super i molo kaninerna.
    Hrmmm, jag får nog inte svara på den frågan riktigt Men en hint kan vara att ta en titt i min pres. Finns i fler färger men inte där jag har hittat min
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 22:15:10 följande:
    NS såklart!!! Jag ska nog försöka tvätta lite imorgon mellan varven. Hmm jag funderar dock, vad tvättar man den med?! Den och orange/röda byxorna vet jag inte riktigt vart jag ska placera
    Tack!
  • Helle

Måste bara hoppa in (trots att jag har massor av annat att pyssla med) och säga att det är såå mycket fina barn och kläder i BT nu. Skulle vilja kommentera till alla men då skulle jag nog få hålla på hela eftermiddagen

Själv har jag shoppat på IKEA idag. Nya bokhyllor till kontoret m.m. Inte lika skoj som kläder men behövligt. Just nu jobbar mannen på att sätta upp dem och jag sitter här

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10