• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Såg att LPL hade rea på Nanoou. Vet någon hur deras baggybyxor är i storlek?

• Helle

Har kanske frågat det här förut men hur är Katvigs sommardress grön/turkos i storlek? Sonen har just växt ur den grön/gröna långärmade i 62. Tror ni han kan ha 74, el blir det tokstort? Ska utomlands i höst o vill gärna ha något som passar då med.

• Helle
    Helle skrev 2008-06-19 18:18:31 följande:
    Har kanske frågat det här förut men hur är Katvigs sommardress grön/turkos i storlek? Sonen har just växt ur den grön/gröna långärmade i 62. Tror ni han kan ha 74, el blir det tokstort? Ska utomlands i höst o vill gärna ha något som passar då med.
    Fanns det ingen som har denna och kan ge mig råd?

Sen undrar jag också om denna finns på rea någonstans? Hittade på EST men slut i 98/104. Typiskt...
    www.matadorkids.se/index.php&productId=1940
  • Helle
    Buttelina skrev 2008-06-20 08:15:52 följande:
    du kan ta 74:a till honom! finns inte tröjan på ajabaja?GLAD MIDSOMMAR
    Tack! Men åhh, nu är den slut på EST bara för att jag inte bestämde mig igår. Jag har verkligen ingen tur med mina reafynd. Du vet inte om den reas nån annan stans?

Glad midsommar på er!
  • Helle
    mortillsju skrev 2008-06-20 11:13:16 följande:
    Den har vi *gillar* vad är det du undrar??
    Jag undrade bara om den fanns på rea någon annanstans än på EST där sonens storlek var slut, annars köper jag den till vanligt pris där den finns. Men när jag ändå har dig på "tråden" så kan jag fråga om den är så där mjuk och go (vissa modeller är ju lite hårdare)?
  • Helle
    maugu skrev 2008-06-20 11:39:07 följande:
    Glad midsommar på er!Jag är nu åter Östersund efter min hjärnop i Umeå.Allt har gått bra men visst har det varit tufft och jag har några veckor kvar av att kroppen ska läka efter ingreppet.Man ska kolla min bebis lite snabbt med UL (efter op mötte BM upp och kollade hjärtljud med doppler,allt var bra då och nog tror jag mig känt att bebisen rört sig).Ha det så gott alla så hoppas jag är tillbaka i forumet lite mer aktivt om några veckor!!!!Är väldigt trött i kropp och huvud.
    Åh, vad härligt att "se" dig igen och höra att allt har gått bra. Mysigt också att bebis har börjat röra på sig. Sköt om dig nu och kurera dig väl så hoppas vi på att få se dig här snart igen. Trevlig midsommar!
  • Helle
    ängeln83 skrev 2008-06-21 20:02:43 följande:
    Får nog bli suiten, eller kanske bodyn och ett par andra byxor, finns ju många fina enfärgade man kan matcha med.Hum, typ 55 tror jag.
    Jag skulle inte heller ta mindre än 62 (vis av två stora barn)
    Kul med kusinen!
  • Helle

Hoppas alla haft en bra midsommar.

Fanns det ingen som visste hur nanoous baggybyxor är i storlek?

• Helle
    Zvartaliljan skrev 2008-06-22 21:42:45 följande:
    Sorry för Ot...men hur ofta håller vi oss till ämnet här på en skala Butte - ja hoppas kan man ju alltid att de försvinner så "snabbt" Men läkaren sa att mina utvecklats till "eksemliknande" så det kunde ta lite längre tid då...skulle iaf smörja med en ganska stark kortisonkräm morgon och kväll. Hjälper iaf mot kliandet.Sitter här o stortjuter efter att ha läst min systers blogg om hennes 3e misslyckade ivf-försök  Jag som höll tummarna såå hårt denna gången...har t.o.m börjat spara små bebiskläder till henne då jag trott så starkt att det ska gå vägen men nu verkar det som att de ger upp Jag har iaf hälsat henne att jag gör vad som helst för att hjälpa henne...även sådant som är olagligt i Sverige...
    Lider med din syster. Vet hur jobbigt det är att gå igenom. Skicka en kram till henne.
  • Helle
    Jen80 skrev 2008-06-22 21:51:01 följande:
    Kikar bara in en snabbis och så måste jag ju lösa bakåt i tråden varför alla skriver grattis... nyfiken ju !! STORT STORT grattiiiiis !!! Så roligt! Klart man inte kan hålla tyst om en sån sak! Imorgon ska vi till fotografen och kolla på bilderna vi tog när Ava var 2 veckor. Så spännande! Tur att vi tog korten när vi tog dem, för nu är hon full med hormonplitar. Lilla tjejen ser ut som mammas lilla tonåring . Söta barn i BT som alltid .
    Hormonplitor är inge kul. Det fick min lillkille också (och har kvar lite med). Det var dessutom 30 grader ute då så han såg ut som en prickig korv
    Spännande att få se bilderna. Kul att ha när barnen blir större.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10