• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-06-25 21:33:39 följande:
    Så var det för mig förr med. När jag inte hade så många barn. Numera har jag ingen egen tid. det blir så när barnen blir stora. och då kan de små vara uppe de med likagärna. Tyvärr kom jag inte till harmoni idag men planerar en tur dit i morgon bitti!
    Ja du har ju några.. Jag tycker det är jobbigt med två. O nästa vecka ska jag va helt själv också utan mina föräldrar att lämpa av den ena på när den andra ska sova. Kommer väl sluta med att vi alla ligger i samma säng och sover när det väl är dags.

Vore supersnällt som sagt om du vill kolla.
  • Helle
    Lourdes skrev 2008-06-25 21:36:09 följande:
    Ingen här som hänger på Facebook?, finns en barnklädesgrupp där nämligen
    Jag har facebook
  • Helle
    mortillsju skrev 2008-06-25 21:51:58 följande:
    VEM frågade om de där ljusblåa Katvigvelourbyxorna?? Nu när jag såg bilden såg jag att det är just sånna vi har. Vad var frågan??
    Det var jag Ville bara veta om de är snygga i verkligheten. och det hoppas jag för nu har jag beställt!

Ville ju ha dem till Småfolkströjan!
  • Helle
    mortillsju skrev 2008-06-25 21:55:49 följande:
    Precis. de passar jättebra till. Och till Katvigs orange/turkosa tröja. De är härliga i färgen!! *gillar* Och så passar de till katvigs velourjack i grönt/blått trots att de inte har samma färg....de blir liksom bra ihop! Inte för övermatchat!
    Åh, perfekt. Nu måste jag ju bara ha Småfolkströjan.
  • Helle
    Lourdes skrev 2008-06-25 22:03:14 följande:
    Helst såklart, men annars får jag köpa den till ordinarie.
  • Helle
    Plummy skrev 2008-06-26 21:29:13 följande:
    Tack för era svar!! =) Har kikat i denna tråd länge, men inte skrivit så mkt. Tänkte beställa lite kläder från Liten på Landet nu. Är det ett ställe ni kan rekommendera? Haha.. har aldrig shoppat på nätet förut! (Förutom HM)
    Jag har shoppat där. Fungerar jättebra!
  • Helle

God kväll!

Kom hem idag efter en vecka hos mina föräldrar. Hittade paket från LPL i postlådan med Nannous baggybyxor och en ESL body. Fick också bekräftelse från Matador att min order var skickad. Där blev det 2 Katvig-bodysar till Gustav och ett par Katvig-velourisar till Philip Hoppas de dyker upp på måndag.

Nu ska jag läsa ifatt tråden Trevlig fredagsnöje Vaddå, umgås med mannen efter en vecka borta.

• Helle

Den orange-turkosrandiga Katvig-tröjan med lång ärm. Hur är den i storlek. Bör jag ta 104 till min kille på 94 cm? Han har ganska lång överkropp men är smal så jag vill inte att halsringningen ska bli för stor.

Zvarta: Nej, vad jobbigt att Maia är sjuk igen. Stackars liten!

• Helle
    Jen80 skrev 2008-06-28 21:09:30 följande:
    God kväll på er!Massa fina barn i BT . Har lagt in några jag med. Liam förvandlades till ett lejon på stan idag . Han var sååå nöjd! All färg nedanför munnen försvann dock rätt snabbt ...Så vad shoppas ikväll då? Jag skulle egentligen åkt med sambon till Göteborg nästa helg, men skippar nog det. Blir nog rätt jobbigt med alla barnen, så jag stannar nog hellre hemma. Sparar både bensin (han kommer åka med mina föräldrar ist då) och så blir det ingen shopping där för mig, så tänk vad vi sparar pengar... Måste ju få shoppa lite då i kompensation . Sedan börjar han jobba på onsdag och är då borta onsd-torsd, kommer hem sent på torsd, åker till G-borg fred morgon, kommer hem sönd, åker iväg och jobbar igen månd-tisd . Så jag kommer vara helt ensam med barnen i en vecka phu!!! Jag som är van att ha honom hemma nu . Känns lite halvjobbigt!
    Då kan vi hålla varann i hand då nästa vecka. Jag blir också själv med barnen (ja jag har ju i o f sig bara två ) då mannen ska till NY. Jag hade fått följa med men vad ska jag där och göra med en 2 åring och en 2 månaders. Shoppa skulle bli alldeles för jobbig och det är ju det jag skulle vilja göra

I a f hoppas det går bra nästa vecka.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10