Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-13 19:13:58 följande:
    åhh, herdarna är superfina!!! vill du ha en närbild?
    Jag vill ha det iaf, tack
  • snigelina
    Duntoffla skrev 2008-06-13 19:59:44 följande:
    Butte- Fåraherden är ju grymt fin! *vill ha*
    Ja, den är jättefin! Fast den får vara..
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-13 21:17:11 följande:
    samma här, molos gamla är finare. gillar bilarna dock och prickarna... men inte så mycket annat... men planeterna som kommer i höst SKA jag ha ett par byxor i iallafall. jag har hm, lindex, lite kappahl, katvig, molo, småfolk, name it och två par pop strumpor i min gaderob
    och VILLERVALLA
  • snigelina

Här hemma finns en hel del HM (främst hos stora tjejen), lite Lindex, Småfolk, Katvig, Pop, Molo, Villervalla och nåt enstaka från KappAhl, Nanoou, Drappa Dot, Filiola och Nova Star.

• snigelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-13 21:27:43 följande:
    Här hemma finns en hel del HM (främst hos stora tjejen), lite Lindex, Småfolk, Katvig, Pop, Molo, Villervalla och nåt enstaka från KappAhl, Nanoou, Drappa Dot, Filiola och Nova Star.
    Oj, jag glömde me&i Förvånad
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-13 21:29:32 följande:
    ja, just det ja
    Jag måste ha den orange med stjärnor iaf, några shorts och kjolar.. men jag väntar in erbjudande hos min butik först. Kommer säkert köp 3 betala för 2 eller nåt snart
  • snigelina
    lollypop skrev 2008-06-13 21:30:22 följande:
    Hur kan du glömma det!!!???
    Buttelina skrev 2008-06-13 21:30:35 följande:
    haha du och dina 16 hemliga plagg hur kunde du glömma me&i
    Jaaa, bra fråga. Det knepiga är att jag inte är så jätteförtjust i me&i längre. Av vårens plagg är endast zooklänningen + pricktights använda en gång, allt annat hänger oanvänt Förvånad
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-13 21:33:02 följande:
    då vet du vem du ska tänka på va? du såg att jag kollat efter shortsen till dig idag
    Ja, jag såg, men jag glömde svara. Tack för att du tittade iaf!

Japp, jag vet vem jag ska tänka på. Ringer dig om jag är i butiken och upptäcker rea
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-13 21:34:02 följande:
    ojdå, då får du börja använda det nu då... jag gillar den orange godisråtte klänningen
    Ja, jag glömde.. den har ju Nora använt en gång Ja, den är fin! Hon passar i orange också, det gör inte Stella så bra
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-14 07:36:23 följande:
    God morgon!
    Godmorgon! Hur går det med Maia? Har tänkt på er..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10