Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-08-14 21:58:51 följande:
    God kväll tjejer! Här va det fart ikväll Humla: *räcker över priset för dagen sötaste bild*
    Åh tack så mkt Kyss
  • Mosen08
    CamillaJ skrev 2008-08-14 22:04:52 följande:
    Åhhhhhh! Villken otroligt fin fin bild. Åhhh.. så sööööööt
    Duntoffla skrev 2008-08-14 22:07:11 följande:
    Den var superfin! Rofylld!
    Tack så jättemkt, vad snälla ni är!!
  • Mosen08

Jen80: Slänger in detta igen ifall du missade!

Jättefin Ava i katvig suiten, fägerna passar henne perfekt tycker jag åh superfina po.p filten, du såg möjligtvis inte om det fanns fler kvar? mamma skulle varit inne idag men hon hann inte, hoppas verkligen att den finns kvar imorgon, den är ett måste här för tillfället och sambon suckar som vanligt

• Mosen08
    loveliva skrev 2008-08-14 22:21:55 följande:
    Blev utslängd från fl  jag har ju inte gjort nåt Jen- Ava MÅSTE ha en orange/rosa Katvig, den är sååååå fin!!!! Eller det kasnke bara är jag som ÄLSKAR den  Melker fick iaf tröjan idag Fiiin!Mina pojkar har Puma med kadborre på dagis. Snygga faktiskt, annars gillar inte jag heller kadborre, de hade också converse, men på dagis ska de kunna ta på sig skorna själva så då funkar ju inte converse sååå bra Synd för de är ju jätte snygga!Söööööta Moa i bt!!!
    Taaaaack
  • Mosen08
    Duntoffla skrev 2008-08-14 22:24:49 följande:
    Du la ut för söta bilder på Hilda i BT. Det är straffbart
    eleraff hade 30% på dom beige ns byxorna
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-08-14 22:27:43 följande:
    Hur gammal är Moa nu? För visst är hon & Hilda nästan lika gamla?
    Hon blir 4 mån nu den 24:e, tiden går så himla fort! Känns inte alls länge sen man gick och väntade på att hon skulle kika ut
  • Mosen08
    Jen80 skrev 2008-08-14 22:35:08 följande:
    Japp, det finns fler filtar. De kom igår så det borde nog finnas ett tag till.. Men jag kan tänka mig att de ändå försvinner rätt fort... Klart den är ett måste !
    Jo jag skulle också tro att dom kommer gå åt fort, ska ringa och lägga undan en så fort dom öppnar!
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-08-14 22:42:14 följande:
    Ja visst går tiden alldeles fööööör fort! Men samtidigt kul nu när det händer så mycket i utvecklingen Söt är hon iaf din lilla Moa
    Visst är det mysigt, man har ju glömt så mkt som händer trots att sonen bara är 2 år! För tillfället är det händerna och fötterna som gäller för Moa, det ser så kul ut när hon försöker koncentrera sig på dom Hilda är så himla söt hon också, så underbara ögon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10