• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-08-17 18:17:17 följande:
    Hej! Konstigt nog känns det faktiskt bra. Det ska bli lite roligt samtidigt är det ju nervöst. Jag tror med att det kommer gå fort. Hoppas bara att det går snabbt att komma in i det. Jag ska vara där kl 9 imorgon. Jag hade hellre gått med er på shoppingtur.. Är det en vecka du har kvar?
    Ja om en vecka är det min tur.

Ja shoppingen ska bli kul, har inte handlat på länge länge nu. Ska bli kul och se NS irl.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-08-17 18:32:19 följande:
    hej tjejer jag är såå glad idag jag fyller år på torsdag och vi "firade" min födelsedag igår och helt plötsligt överraskade min smabo mig med en fiin present. han gav mig en SYSTEMKAMERA. Gissa om jag blev glad, nu kommer det bli ÄNNU mer bilder från mig i bildtråden i fortsättningen
    Åhhh grattis, vad roligt. Då får vi ser mer av söta Isabel och Bia då
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-08-17 19:00:12 följande:
    tackar jag funderar skarpt på en hummeloverall
    Vilken färg??
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-08-17 19:03:01 följande:
    lila/orange
    vilken sida ser du dem på?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-17 19:32:55 följande:
    Han är extremt löjlig när det gäller färger, till o med rött och orange är tjej färger enligt han.
    Åh rött som är så fint på killar, och orange är ju absolut unisex.
    Vad tycker han om Liams garderob egentligen
  • jompa
    lillronya skrev 2008-08-17 19:42:03 följande:
    Här säger mannen att turkos är girly....Men vem bryr sej?
    Men herregud, det är ju nästan blått ju

Mannen säger nej till rosa på sonen men det är nog det enda.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-08-17 19:50:45 följande:
    ja, egentligen är det samma här. fast lillebror har en rosa pike som sambon dock gillar skarpt!
    Ja en pike skulle nog kanske funka här med och jag har varit på väg många gånger att köpa tröjor som är rosa/mörkblå randiga till sonen, tycker det är så fint på killar.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-17 20:05:31 följande:
    hellu i tråden idag har vi kollat på hus   i Flen å så fint det var alltså!!! man blev riktigt sugen, men orkar man flytta just nu.. har ju bara bott här lite mer än ett år liksom får se om man budar    spännande!!
    Hellu.

Hade de fått in mycket nytt på Kaptenen när du var där?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10