• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ska göra som en del andra och hoppa i säng nu och sova lite innan tjejen ropar inatt. Go natt på er.

• jompa

God morgon

Såg att Funkybaby får in nya ESL kläder, tyvärr inget som föll mig i smaken. Kanske kanske kan man köpa lila Nutty på rea sen men de andra var inget som var så kul.

• jompa
    loveliva skrev 2008-08-15 07:54:11 följande:
    Håller med! Lila nutty var den enda fina, men nja inte direkt prioritering just nu, finns ju liiiite annat som går före
    Lite!!!! Det hade varit bra om det varit lite men nu är det mycket annat som går före
    Har massor på listan just nu och vet inte riktigt hur jag ska finansiera allt, får börja prioritera helt enkelt.
  • jompa

Ni kanske redan sett det men det har kommit nytt från Småfolk på Ajabaja.

• jompa
    lillronya skrev 2008-08-15 08:08:21 följande:
    Aha! Kikar!
    Tyckte inte det än så länge var någon måste ha tröja. Men det kommer ju fler så
  • jompa
    lillronya skrev 2008-08-15 08:35:58 följande:
    Nä inga måsten där för oss. Även om elefanterna var himla söta....
    Jo men de är väl nästan lika som de haft tidigare bara annan färg. Vill se fler nu, orkar inte vänta hela tiden på att allt ska komma
    Tålamod är ju inte min starka sida.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-08-15 08:43:29 följande:
    hej tjejer kom inte in på fl på hela kvällen igår jäkla skit, vad är problemet liksom. Sen har natten inte varit bra, lillebror vaknar och gallskriker typ varannan timme, heeelt otröstlig, vet inte vad som var fel
    Hejsan

Låter inte kul alls. Han har inte ont någonstans eller så är det bara en massa drömmar som spökar.
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 08:43:40 följande:
    Godmorgon! Äh, kunde det inte kommit mer från Småfolk!! Drygt att vänta nu...
    God morgon.
    Ja det tycker jag med, vill se mer nuuuu
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-08-15 08:55:51 följande:
    japp, det var tänderna jag tänkte på sen... men han är glad och har inte ont nånstans nu på morgonen så det återstår att se.. kanske var det drömmar ändå..
    Lillebror gillar sin snopp.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 09:00:57 följande:
    Ja jag hoppas verkligen det. Kunde bara inte vara tyst. Jag vill verkligen inte att han ska bo på dagis!!
    Men får man inte välja sina tider lite själv om man jobbar 75%? På de ställen jag jobbat har det alltid varit så att väljer man jobba deltid så talar man ju om vilkar tider det är man vill jobba och då oftast kortare dagar, typ 8-15 istället för 8-17.
  • jompa
    jojoa75 skrev 2008-08-15 09:13:47 följande:
    Förstår att du sa ifrån o det var jättestrongt tyckte jag!  u go girl! Gomorron i tråden!Tack alla för hjälpen med flowertröjan, ska fundera om jag vill ha tunikan med knapp eller bara vanlig tröja. Vill inte ha den med lilarandiga ärmar för jag vill gärna kunna matcha med de rödorange brallorna *om de nu behagar dyka upp nån gång.. J-a underfrankerare!*Jag får sova på saken! Inget som lockade mig heller hos funkybaby.WHAT?! Kom det ingen rosa lurv hos NS? Nej, då får det vara för min del! Såå snygg var den inte den bruna att jag vill ha den till båda.. Gillar brunt på en del plagg, ibland, men helst inte jackor.AnnaCill mailade mig, hon har tagit hem randiga molobrallor i rosagrått till mig Så kan jag matcha katt-tröjan med prickiga ärmar o så en jeanskjol emellan Kanoners!
    Nä visst är det lite synd att den bara kommer i en färg.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10